پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۸۸۹
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان غربی گفت: نقش ماندگار زنان در دوران دفاع مقدس نیازمند بازشناسی است.

شعار سال: شهلا تاجفر در آئین یادواره بانوان شهیده شهرستان تکاب افزود: بانوان متدین و غیرتمند ایرانی در دوران دفاع مقدس پا به پای رزمندگان اسلام در دفاع از کیان کشور و نظام اسلامی با دشمنان مبارزه کردند و این رشادت ها باید برای نسل جدید زنان کشور دوباره شناخته شود.

وی بیان کرد: برای بازشناسی و تبیین نقش بانوان در دوران دفاع مقدس، عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه تدوین الگوی نسل سوم زنان بسیار ضروری است.

تاجفر اظهارداشت: برگزاری کنگره ملی ۱۲هزار شهید والامقام آذربایجان غربی علاوه بر تبیین نقش بی نظیر زنان در دوران دفاع مقدس و همراهی آنان با رزمندگان اسلام، فرصت مناسبی برای تدوین الگوی زنان نسل سوم انقلاب اسلامی است.

مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان غربی ادامه داد: کنگره ها و یادواره های شهدا می تواند موجب پرشدن فاصله های نسل جدید با آرمان های شهدا شود و جوانان و زنان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشناتر کرد.

تاجفر اضافه کرد: سرافرازی و موفقیت های دیپلمات ها و سربازان دیپلماسی کشورمان در عرصه های بین المللی از برکت های خون پاک شهیدان بوده است.

فرماندار تکاب نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام گفت: در برهه ای از تاریخ پرافتخار ایران اسلامی که مردان غیور و جان برکف کشور در برابر زورگویان جهان مقاومت کردند، بانوان صبور و فداکار ایران نیز نقشی اثرگذار داشتند.

ایرج ثقفی با بیان اینکه خانواده های شهدا یادگاران معنوی شهدا و دوران دفاع مقدس هستند، افزود: نقش مادران، خواهران و همسران شهدا در تداوم آرمان های انقلاب اسلامی و موفقیت کشور در عرصه های مختلف در دوران پس از دفاع مقدس پررنگ و قابل تقدیر شایسته است.

وی بیان کرد: حضور قدرتمند و سلحشورانه رزمندگان اسلام در جبهه های دفاع از کیان کشور، گویای وجود بانوانی فداکار و غیور و خانواده هایی پرصلابت است.

ثقفی خاطرنشان کرد: بخش مهمی از افتخارات ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس نشات گرفته از رشادت ها و ایثار بانوان است.

فرماندار تکاب با بیان اینکه امروز نیز نباید از تربیت نسلی مومن و مسئولیت پذیر برای ساختن آینده کشور غافل شویم، ادامه داد: در دولت های یازدهم و دوازدهم به نقش بانوان و استفاده از ظرفیت های خانواده های شهدا در ساختار مدیریتی کشور توجه ویژه ای شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 4 آبان 96، کد مطلب: 4125287 ، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین