پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۴۲۰
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور خبر داده است که در راستای تسهیل در امر پیش ثبت نام مردم برای دریافت کارت هوشمند ملی، سامانه جدیدی ایجاد شده و نوسانات آن نیز ظرف امروز و فردا برطرف خواهد شد و از شنبه مردم می‌توانند پیش ثبت نام خود را انجام دهند.

شعار سال: سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور خبر داده است که در راستای تسهیل در امر پیش ثبت نام مردم برای دریافت کارت هوشمند ملی، سامانه جدیدی ایجاد شده و نوسانات آن نیز ظرف امروز و فردا برطرف خواهد شد و از شنبه مردم می‌توانند پیش ثبت نام خود را انجام دهند.

از قرار معلوم، دارندگان کارت‌های ملی قدیمی باید با در نظرگرفتن تاریخ اعتبار مندرج بر روی کارت‌های ملی که بیست و نهم اسفند ماه سال جاری مهلت انقضاء آن ها می‌رسد از ابتدای فروردین 97 هیچ اعتباری نداشته و قابل استفاده نیستند.

سیف الله ابوترابی اذعان داشت که مردم نگران تعویض کارت ملی هوشمند خود نباشند و ادامه داد که در سامانه جدید، پس از انجام پیش ثبت نام ،نوبت دهی افراد برای تکمیل ثبت نام و دریافت کارت هوشمند ملی حتی تا اردیبهشت و خردادماه سال آینده نیز میسر شده است.

وی اطمینان داد که با تمهیدات اندیشیده شده در سامانه جدید، مشکلی برای پیش ثبت نام و دریافت کارت هوشمند ملی مردم در ایام نوروز پیش نخواهد آمد.

پیشتر سازمان ثبت احوال به مردم توصیه کرده بود که دست کم تا قبل از 29 اسفند ماه سال جاری اقدام به انجام پیش ثبت‌نام خود کرده و با توجه به زمان‌ بندی اعلام شده به مراکز تعیین شده مراجعه کنند، چون فقط در این صورت می‌توانند بدون مشکل از خدمات مدنظرشان مثل استعلام‌های مختلف استفاده کنند.

به گفته ابوترابی، درحال حاضر، 38 میلیون نفر از جمعیت سراسر کشور برای دریافت کارت هوشمند ملی ثبت نام کرده که کارت هوشمند ملی 35 میلیون نفر صادر شده و تصریح کرد که اولویت در شرایط فعلی تعویض کارت ملی هوشمند است و بعد دریافت شناسنامه جدید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری نود اقتصادی، تاریخ انتشار 2 اسفند 96، کد مطلب: 2111681، www.90eghtesadi.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین