پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۲۷۳
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به کاربردی‌شدن کارت شناسایی ملی تا پایان سال ۹۷ به‌معنای تمدید کارت‌های قدیمی نیست، گفت: کارت‌های ملی قدیمی تا پایان خرداد اعتبار دارند و بعد از آن تمدید نخواهند شد.

شعار سال: سیف‌الله ابوترابی، سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اینکه زمان اعتبار کارت‌های ملی قدیمی تا پایان خرداد تمدید شده است، اظهار کرد: این کار در راستای فراهم شدن شرایط برای حضور هموطنان در مراکز برای انجام فرایند تعویض کارت بوده است.

وی تصریح کرد: طبق پیگیری وزیر کشور، کارت‌های قدیمی تا پایان خرداد اعتبار داشته و بعد از آن فاقد اعتبار است به همین دلیل از هموطنان درخواست می‌شود برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کنند.

ابوترابی بیان کرد: بر اساس مصوبه جدید هیئت دولت، مهلت مقرر در ماده نه آیین‌نامه کاربردی شدن کارت شناسایی ملی تا پایان سال 97 تمدید شد و این به‌معنای اینست که کارت‌های قدیمی تا پایان سال 97 تمدید شده است.

سخنگوی سازمان ثبت احوال بیان کرد: تا به امروز بالغ بر 36 میلیون نفر کارت ملی هوشمند خود را دریافت کرده‌اند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 29 اسفند 96، کد مطلب: 1685126، www.tn.air


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین