پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۴۴۴
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
رئیس سازمان ثبت احوال: ۴۰ میلیون کارت ملی هوشمند سه سال گذشته در کشور صادر شد.

شعار سال: رئیس سازمان ثبت احوال کشور صدور کارت هوشمند را مهم‌ترین طرح این سازمان اعلام کرد و گفت: اجرای این طرح برای تحقق دولت الکترونیک ضروری است.

درخشان نیادر دوره آموزشی فرمانداران جدید الانتصاب در دولت دوازدهم در ساري با بیان اینکه صدور کارت هوشمند از سال ۹۴ در کشور آغاز شد، افزود: ۶۰ میلیون نفر در کشور شرایط دریافت کارت ملی هوشمند را دارند که تاکنون برای ۴۰ میلیون نفر آن‌ها کارت صادر شد.

وی گفت: چنانچه سازمان برنامه و بودجه در پرداخت بدهی‌های سازمان ثبت احوال به پیمانکاران کمک کند، بقیه واجدان شرایط نیز تا پایان امسال کارت ملی هوشمند دریافت می‌کنند.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور نحوه بهره برداری از این کارت را دومین طرح مهم این سازمان اعلام کرد و افزود: مقرر شد دفاتر ثبت اسناد و املاک کشور مالکیت افراد را پس از تطبیق کارت ملی هوشمند و تایید پایگاه اطلاعات جمعیت کشور انجام دهند.

درخشان نیا گفت: تجمیع کارت‌ها در کارت هوشمند ملی نیز جز طرح‌های این سازمان است که به طور جدی در حال پیگیری است.

وی گفت: در نمایشگاه بین المللی کتاب امسال بن کارت‌ها در کارت ملی هوشمند عرضه شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار 15 اردیبهشت 97 ، کد مطلب: 2120151، www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین