پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۵۴۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸
سیف الله ابوترابی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر کارت ملی هوشمند و شناسنامه فردی مفقود شد یا به سرقت رفت چه اقدامی باید انجام دهد،اظهارکرد:فرد بایستی برای دریافت کارت ملی هوشمند المثنی به دفاتر ثبت احوال مراجعه کند؛ زیرا دفاتر پست و پیشخوان کارت ملی المثنی صادر نخواهند کرد.همچنین در خصوص مفقود شدن شناسنامه نیز افراد می بایست برای دریافت شناسنامه المثنی به دفاتر پست و پیشخوان مراجعه کرده و پس از درخواست، برای آنها صادر خواهد شد.
شعارسال: وی ادامه داد: در صورت مفقود شدن کارت ملی هوشمند، آن کارت باطل شده و فرد بایستی برای صدور کارت ملی هوشمند مجدد ثبت نام انجام دهد که البته این افراد شامل مرحله پیش ثبت نام نمی‌شوند. همچنین صدور کارت ملی هوشمند المثنی نیز کمتر از یک ماه طول خواهد کشید.

سخنگوی سازمان ثبت احوال با بیان اینکه کارت‌های ملی جدید، هوشمند بوده و امکان سوء استفاده از آن وجود ندارد، گفت: بنابراین نگرانی در این خصوص وجود نخواهد داشت؛ زیرا در حین ثبت نام، اسکن اثر انگشت و امضای دیجیتال فرد ثبت شده که این امر از سوء استفاده کارت ملی هوشمند جلوگیری خواهد کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری تحلیلی ساعت24 ، تاریخ انتشار: 24 فروردین 1397 ، کدخبر: 345244 ، www.saat24.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
0
0
تا چند بار میشه درخواست المثنی داد برای کارت ملی هوشمند؟
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
0
0
واقعا ثبت احوال از همین تعویض کارت ها خیلی خیلی پول به جیب میزنه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
0
0
مرسی ممنونم اتفاقا منم کارت ملیمو گ کردم خیلی ممنون از اطلاع رسانی
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
0
0
قبلا برای گرفتن المثنی این کارت ها دشواری های بسیاری وجود داشت ؛ الان با توجه به هوشمند شدن وضعیت بسیار بهتر شده است
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین