پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۸۶۷
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸
سیف الله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور در پاسخ به علت تاخیر در ارسال پیامک پس از ثبت نام کارت ملی هوشمند از طرف شعب گفت: مشکل فنی در بدنه کارت ملی هوشمند علت تاخیر بوجود آمده بود.

شعارسال: سیف الله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور در پاسخ به علت تاخیر در ارسال پیامک پس از ثبت نام کارت ملی هوشمند از طرف شعب گفت: مشکل فنی در بدنه کارت ملی هوشمندعلت تاخیر بوجود آمده بود.

وی با تاکید بر اینکه مشکل برطرف شده است و در حال حاضر تمامی شعب موظف هستند ظرف مدت کمتر از یک ماه پس از ثبت نام کارت ملی هوشمند پیامک را ارسال کنند، گفت: به دلیل مسائل کشوری قادر به توضیح مشکل اخیر در بدنه کارت ملی هوشمند نیستم.

گفتنی است؛ ابوترابی پیش از این با تاکید بر اینکه طبق دستور پس از ثبت نام کارت ملی هوشمند باید ظرف مدت کمتر از یک ماه از طرف شعب پیامک ارسال شود، گفته بود: در غیر این صورت تخلف صورت گرفته و مردم می توانند در این خصوص گزارش دهند تا با مسئولین شعب برخورد شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری افکارنیوز ، تاریخ انتشار: 2 خرداد 1397، کد خبر: 745850، www.afkarnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین