پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۷۹۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲
سخنگوی سازمان ثبت احوال با بیان اینکه یک‌میلیون کارت ملی هوشمند در دفاتر پیشخوان مانده است گفت:هنوز ۱۲ میلیون نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام نکرده‌اند.

شعار سال: سیف‌الله ابوترابی پیش از ظهر امروز در حاشیه همایش ثبت احوال که به مناسبت یک‌صدمین سال تأسیس این سازمان در وزارت کشور برگزار شد در جمع خبرنگاران و در خصوص آخرین اقدامات صورت‌گرفته در بحث کارت‌های هوشمند ملی گفت: تا به امروز بیش از ۴۷ میلیون نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت نام کردند و نزدیک به ۴۵ میلیون نفر نیز کارت خود را دریافت کردند و ما بنا داریم این پروژه را تا پایان سال ۹۷ به سرانجام برسانیم.

وی ادامه داد: بیش از یک‌میلیون کارت ملی هوشمند در دفاتر پیشخوان مانده است و از افرادی که ثبت نام کرده‌اند تقاضا داریم با مراجعه به دفاتر کارت‌های صادرشده خود را دریافت کنند؛ از طرفی تا هفته آینده نیز سریال برخی از کارت‌های طرح قدیم که اعتبارشان به پایان رسیده ابطال خواهد شد.

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور تصریح کرد: طبق اطلاعات به‌دست‌آمده ۱۲ میلیون نفر تا به امروز برای ثبت نام کارت ملی هوشمند اقدام نکرده‌اند و ما در سه ماه باقی‌مانده تا پایان سال ۹۷ ظرفیت لازم را مهیا کردیم تا مراحل ثبت نام صورت گیرد لذا از افراد واجد شرایطی که تا به امروز برای ثبت نام اقدام نکرده‌اند تقاضا داریم به دفاتر پیشخوان بروند.

ابوترابی خاطرنشان کرد: افرادی که در این سه ماه ثبت نام می‌کنند هیچ نگرانی از بابت عدم ارائه خدمات نهادها به خود را نداشته باشند چرا که اسامی آن‌ها در سامانه ثبت خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار 3 دی 97، کد مطلب: 346734، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
0
0
خوش باشند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین