پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۳۴۷
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹
استاندار قزوین گفت: علت مراجعه کم مردم به دفاتر پیشخوان، ارائه خدمات مورد نظر از سوی دستگاه اجرایی است بنابراین هرگونه موازی کاری در این رابطه باید متوقف شود.

شعار سال: عبدالمحمد زاهدی روز سه شنبه در نشست شورای راهبری مدیریت قزوین افزود: به طور حتم با برون سپاری امورات دولتی به دفاتر پیشخوان رضایت مندی بیشتر جامعه را کسب کرد و همچنین مردم می توانند از خدمات یکسان و برابری برخوردار باشند.
وی اضافه کرد: با برون سپاری خدمات از سوی ادارات و با کاهش تصدی گری دستگاه های اجرایی می توان به توسعه و پیشرفت و آبادانی کشور دست یافت.
زاهدی با بیان اینکه تصدی گری یک الزام اجتماعی است،اظهار داشت: اگر دستگاه هایی مانند شهرداری دفاتر پیشخوان داشته باشند، بسیاری از مراجعات مردمی کاهش یافته و امکان مدیریت و فرصت تفکری بهتری برای مجموعه مدیران شهری فراهم می شود.
استاندار قزوین تاکید کرد: در خصوص تصدی گری امورات دولتی به دفاتر پیشخوان همه تابع قانون هستند و اگر دستگاهی مدعی است که قوانین خاصی برای عدم واگذاری خدمات خود به این دفاتر را دارد باید ارائه کند.
زاهدی خاطرنشان کرد: باور خیلی از افراد جامعه این است که حتما باید رییس بوده و خودشان کارهای ارباب رجوع را انجام دهند، درحالی که وظایف دولتی برای مردم فرصت فکر کردن را از مدیران می گیرد و امکان کشف راه های جدید در راستای حل مشکلات را کاهش می دهد.
استاندار قزوین با بیان اینکه باید در رویکردهای خود در حوزه های اداری تجدید نظر کنیم،یادآور شد: توسعه نیاز به الزاماتی دارد که باید به آن تن داد و خیلی از کشورهای توسعه یافته 50 سال پیش این الزامات را انجام داده اند درحالی که هنوز ما اندرخم یک کوچه هستیم و باید این رویه را تغییر دهیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 17 اردیبهشت 98، کد مطلب: 83307209: www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین