شعار سال: عبدالمحمد زاهدی روز سه شنبه در نشست
شورای راهبری مدیریت قزوین افزود: به طور حتم با برون سپاری امورات دولتی به دفاتر
پیشخوان رضایت مندی بیشتر جامعه را کسب کرد و همچنین مردم می توانند از خدمات
یکسان و برابری برخوردار باشند.
وی اضافه کرد: با برون سپاری خدمات از سوی ادارات و با کاهش تصدی گری
دستگاه های اجرایی می توان به توسعه و پیشرفت و آبادانی کشور دست یافت.
زاهدی با بیان اینکه تصدی گری یک الزام اجتماعی است،اظهار داشت: اگر
دستگاه هایی مانند شهرداری دفاتر پیشخوان داشته باشند، بسیاری از مراجعات مردمی
کاهش یافته و امکان مدیریت و فرصت تفکری بهتری برای مجموعه مدیران شهری فراهم می
شود.
استاندار قزوین تاکید کرد: در خصوص تصدی گری امورات دولتی به دفاتر
پیشخوان همه تابع قانون هستند و اگر دستگاهی مدعی است که قوانین خاصی برای عدم
واگذاری خدمات خود به این دفاتر را دارد باید ارائه کند.
زاهدی خاطرنشان کرد: باور خیلی از افراد جامعه این است که حتما باید
رییس بوده و خودشان کارهای ارباب رجوع را انجام دهند، درحالی که وظایف دولتی برای
مردم فرصت فکر کردن را از مدیران می گیرد و امکان کشف راه های جدید در راستای حل
مشکلات را کاهش می دهد.
استاندار قزوین با بیان اینکه باید در رویکردهای خود در حوزه های اداری
تجدید نظر کنیم،یادآور شد: توسعه نیاز به الزاماتی دارد که باید به آن تن داد و
خیلی از کشورهای توسعه یافته 50 سال پیش این الزامات را انجام داده اند درحالی که
هنوز ما اندرخم یک کوچه هستیم و باید این رویه را تغییر دهیم.
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 17 اردیبهشت 98، کد مطلب: 83307209: www.irna.ir