پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۹۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
معاون آمار و انفورماتیک سازمان ثبت احوال گفت: اگر به هر دلیلی فرد نتوانست در موعد مقرر تعیین شده در سامانه برای ثبت‌نام کارت ملی هوشمند مراجعه کند و به عبارت دیگر نوبتش را از دست داد بایستی مجددا وارد سایت شده و پس از وارد کردن شماره ملی در قسمتی که برای تغییر نوبت تعبیه شده،نسبت به تغییر نوبتش اقدام کند.

شعارسال: ثبت‌نام کارت ملی هوشمند این روزها دغدغه بسیاری از شهروندان شده است دغدغه‌ای که برخی ممکن است برای رفع آن متحمل هزینه اضافی شوند. یکی از این دغدغه‌ها از دست رفتن نوبت ثبت‌نام است.به عبارت دیگر در بین برخی شهروندان این نگرانی وجود دارد که اگر فرد به هر دلیلی نتوانست در موعد مقرر و در محلی که برای او مشخص شده حاضر شود، آیا بایستی مجددا پیش ثبت‌نام را انجام دهند و هزینه‌ای پرداخت کند یا خیر؟ بر همین اساس و برمبنای صحبت‌های معاون آمار و انفورماتیک سازمان ثبت احوال در چنین مواردی، افراد تنها بایستی مجددا در سامانه، نوبت گیری کنند و دیگر نیازی به پیش ثبت‌نام ندارند.

حمید پارسایی، معاون آمار و انفورماتیک سازمان ثبت احوال در این خصوص اظهار کرد: پس از پیش ثبت‌نام کارت ملی هوشمند در سامانه ثبت‌احوال، زمان و محل تکمیل ثبت‌نام برای فرد مشخص می‌شود که بایستی فرد در آن زمان مراجعه کرده و نسبت به تکمیل ثبت‌نام خود اقدام کند.

وی ادامه داد: اما اگر به هر دلیلی فرد نتوانست در آن موعد مقرر مراجعه کند و به عبارت دیگر نوبتش را از دست داد بایستی مجددا وارد سایت شده و پس از وارد کردن شماره ملی در قسمتی که برای تغییر نوبت تعبیه شده، نسبت به تغییر نوبتش اقدام کند.

معاون آمار و انفورماتیک سازمان ثبت احوال در پایان خاطر نشان کرد: بنابراین در چنین مواردی دیگر نیازی به پیش ثبت‌نام و یا پرداخت مجدد هزینه نیست و تا زمانی که فرد به دفتر پست و پیشخوان برای تکمیل ثبت‌نام مراجعه نکرده، امکان تغییر نوبت برایش وجود دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری تحلیلی الف ، تاریخ انتشار:9 اردیبهشت97 ، کدخبر: 39702081937، www.alef.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
0
0
خداروشکر ما زود اقدام کردیم و دردسر هاش رو نکشیدیم
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
0
0
هوشمند شدن کارت ملی بسیاری از روند های اداری در ایران رو کوتاه تر میکنه ؛ امیدواریم همه سریع تر اقدام کنند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
این کارت ملی هوشمند خیلی در امنیت و شناسایی افراد کمک میکنه
مثلا اگه کسی رو که قبلا دزدی می کرد چون بانک اثر انگشت نداشتیم مجرم شناسایی نمی شد
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
واقعا چه حالا نیاز اساسی بود که باید همه عوض کنن؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین