پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۲۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹
رئیس اداره ثبت احوال بهشهر در پاسخ به این سوال که برخی از شهروندان به‌دلیل کهولت سن و بیماری قادر به رفت و آمد از پله‌های دفاتر پیشخوان دولت نیستند و اعتراضات دیگری نیز درباره نبود نیروی کافی در این مراکز مطرح شده است، گفت: این گلایه‌ها به اداره ثبت احوال منعکس شد اما از شش مرکز، تنها اداره پست دارای پله است و با توجه به فضای اداری آن امکان جابه‌جایی وجود ندارد.

شعار سال: عباس حسین‌شهیدی اظهار کرد: باتوجه به روزهای پایانی سال و اعلام سازمان ثبت احوال مبنی بر زمان صدور کارت ملی هوشمند تا پایان خردادماه 97، لذا افرادی که در طول سال بنا به هر دلیلی موفق به دریافت کارت نشدند، این کار را به روزهای پایانی سال موکول کردند.

وی افزود: به‌طور طبیعی باتوجه به اینکه درصد بالایی از مردم شهرستان بهشهر متقاضی دریافت کارت ملی هوشمند هستند، شاهد صف‌های طولانی و ازدحام در دفاتر خدمات پستی هستیم.

رئیس اداره ثبت احوال بهشهر با بیان اینکه حدود 140 هزار نفر در این شهرستان مشمول دریافت کارت ملی هستند، گفت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان دی‌ماه، 16 هزار نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کردند اما تنها در بهمن‌ماه هشت هزار و 837 نفر به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی برای این‌منظور مراجعه کردند.

این مسؤول با اعلام اینکه تاکنون 65 درصد مردم بهشهر کارت ملی هوشمند را دریافت کردند، ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنیم که تا پایان اسفندماه 80 هزار نفر از مشمولان، کارت ملی هوشمند را دریافت کنند.

وی در پاسخ به این سوال که برخی از شهروندان به‌دلیل کهولت سن و بیماری قادر به رفت و آمد از پله‌های دفاتر پیشخوان دولت نیستند و اعتراضات دیگری نیز درباره نبود نیروی کافی در این مراکز مطرح شده است، اظهار کرد: این گلایه‌ها به اداره ثبت احوال منعکس شد اما از شش مرکز، تنها اداره پست دارای پله است و با توجه به فضای اداری آن امکان جابه‌جایی وجود ندارد.

حسین‌شهیدی بیان کرد: دفاتر خدمات پیشخوان دولت و بخش عمومی به تعداد استاندارد نیرو دارند، برای افزایش نیروها نیز پیشنهاداتی داده شد و با توجه به خصوصی بودن دفاتر پیشخوان، آنها خود باید تصمیم بگیرند که در برخی دفاتر انجام شده است.

وی در پایان گفت: از شش مرکز دفاتر پیشخوان در بهشهر، یک مرکز سیار است و در روستاها خدمات‌رسانی می‌کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 24 بهمن 96، کد مطلب: 13961223001169: www.mazandaran.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
واقعا این کارت ملی معضل شده هر چند وقت درمیون یه چیزی رو بهانه میکنن تا از مردم پول بکیرن کلی هم معطلی داره واقعا طرح مزخرفیه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین