پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۰۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۴
مدیرکل ثبت احوال استان زنجان به استقرار ۴۰ ایستگاه برای اخذ درخواست مردم به منظور صدور کارت ملی اشاره کرد و گفت: مردم تا پایان امسال برای دریافت کارت هوشمند ملی فرصت دارند.

شعار سال: علی شفیعی امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه شهرستان زنجان اظهار داشت: هر جامعه‌‌ای برای برنامه‌ریزی دقیق از سطح خانواده تا کشور به آمار مستند و اداره‌ای که نفوس و جمعیت را ثبت و ضبط کند نیاز دارد و بر این اساس ثبت احوال از 99 سال پیش در ایران کار خود را آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه جمعیت ایران 99 سال پیش 10 میلیون نفر برآورد شده بود ابراز کرد: جمعیت ایران در سرشماری سال 95 بیش از 79 میلیون و 926 هزار نفر ثبت شده و جمعیت استان زنجان نیز یک میلیون و 57 هزار و 461 نفر است.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان ولادت، ازدواج، طلاق و وفات وقایع چهارگانه‌ای است که در ثبت احوال ثبت می‌شود، افزود: صدور کارت هوشمند ملی از دیگر اقدامات این اداره است که مزایای فراوانی دارد و فقط با حضور خود شخص امکان استفاده دارد.

وی با اشاره به اینکه همه افراد بالای 15 سال باید تا پایان امسال صاحب کارت هوشمند ملی شوند بیان کرد: 40 ایستگاه در استان زنجان و 16 دفتر پیشخوان و دفاتر پستی در سطح شهر زنجان آماده اخذ درخواست برای صدور کارت هوشمند ملی هستند.

شفیعی با تاکید بر ثبت به‌موقع وقایع حیاتیتصریح کرد: در حال حاضر میانگین ثبت وقایع حیاتی 98 درصد است و در تلاش هستیم این رقم را به بالاترین حد برسانیم چرا که آمارهای دقیق سبب تسریع و افزایش دقت در برنامه‌ریزی مسئولان می‌شود.

وی به اقدامات و پیشرفت‌های استان زنجان در صدور شناسنامه مکانیزه اشاره کرد و گفت: بیش از 280 هزار شناسنامه مکانیزه در استان زنجان صادر شده است. با اطلاعات دقیقی که ثبت می‌شود مهاجرت افراد نیز با استفاده از اطلاعات کارت ملی و کد پستی قابل رصد است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 1دی 96، کدمطلب:1607978، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
0
0
هزینه صدور المثنی کارت ملی از خود کارت ملی چرا اینقدر بیشتره
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین