پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۲۹۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: دختران روستای شین آباد بدون اخذ اثرانگشت می‌توانند کارت ملی هوشمند دریافت کنند

شعارسال:رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: دختران روستای شین آباد بدون اخذ اثرانگشت می‌توانند کارت ملی هوشمند دریافت کنند.

حمید درخشان نیا رئیس سازمان ثبت احوال کشور اظهار کرد: جمعی از فرزندان کشورمان از اهالی روستای شین آباد واقع در استان آذربایجان غربی که دچار حادثه شده بودند، در تهران حضور پیدا کردند و ما از مدیر کل ثبت احوال درخواست کردیم تا ایستگاه سیار ثبت نام کارت ملی هوشمند را برای آنان ایجاد کنند.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه این دختران دچار حادثه شده‌اند نیازی به اخذ اثر انگشت از آن‌ها نیست و تنها با گرفتن پین کد آنان می‌توانند کارت ملی هوشمند خود را دریافت کنند.

درخشان نیا تصریح کرد: به طور استثنا و به درخواست دختران شین آبادی ، عکس دلخواهشان به جای عکس آنلاین در کارت ملی هوشمند ثبت خواهد شد.

وی بیان کرد: این دختران اگر در تهران هستند، می‌توانند برای کارت ملی هوشمند خود اقدام کنند و اگر به شهر خود (آذربایجان غربی) بازگشتند، در آن جا هم ایستگاه‌های سیار برای ثبت نام وجود دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار30تیر97، کدخبر: 6605289، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
0
0
ای کاش تنها خدماتمان به محرومین در همین حد نماند
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
0
خبری خوبی بود
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین