پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۱۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۴
سخنگوی سازمان ثبت احوال از مهلت مجدد برای ثبت نام کارت هوشمند ملی خبر داد و گفت: افراد فاقد کارت هوشمند می‌توانند در سه ماه اول سال آینده در سامانه ثبت نام کنند.

شعارسال: سیف الله ابوترابی از رفع اختلالات سامانه ثبت نام کارت هوشمند ملی خبر داد و گفت: مشکل سایت چند روز گذشته برطرف شده است و در حال حاضر اختلالی در انجام مراحل پیش ثبت نام وجود ندارد.

وی در مورد اخذ وجه در زمان پیش ثبت نام نیز افزود: در سامانه جدید تا زمانی که ثبت نام کامل انجام و رسید صادر نشود هیچ پولی برای ثبت نام از متقاضیان دریافت نمی شود.

سخنگوی سازمان ثبت احوال اظهار داشت: ممکن است در زمان اختلال در سامانه قدیم مشکلی در مورد اخذ وجه از حساب کافی نت ها بودجود آمده باشد که در این صورت به اداره کل ثبت احوال استان مربوطه خود مراجعه کنند تا نسبت به رفع مشکل این افراد اقدام شود.

ابوترابی با اشاره به اینکه به دنبال این هستیم تا افرادی که موفق به پیش ثبت نام در سامانه نشده اند بتوانند در ماه های ابتدایی سال آینده برای ثبت نام کارت هوشمند اقدام کنند، افزود: وزیر کشور نیز شخصا این موضوع را پیگیری می‌کند و در صورت تایید نهایی در سه ماه اول سال آینده افراد فاقد کارت هوشمند می‌توانند در سامانه سازمان ثبت احوال ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه ۳۸ میلیون نفر کارت هوشمند ملی خود را دریافت کرده اند، گفت: کارت ملی هشت تا ۱۰ میلیون نفر نیز همچنان اعتبار دارد و فعلا نیازی به ثبت نام کارت هوشمند ندارند.

به گفته سخنگوی سازمان ثبت احوال، ۲ میلیون نفر نیز تا پایان سال مراحل پیش ثبت نام را انجام می دهند و در نهایت ۱۰ تا ۱۲ میلیون نفر از هموطنان باقی مانده که نیاز به ثبت نام و دریافت کارت هوشمند ملی دارند و سازمان ثبت احوال برای رفع نگرانی این افراد در حال پیگیری برای ایجاد مهلت ثبت نام برای آنان است.

ابوترابی در پایان اظهار داشت: چنانچه این افراد موفق نشدند کارهای پیش ثبت نام را در روزهای پایانی سال انجام دهند پیگیری می کنیم تا بتوانند در ابتدای سال آینده نسبت به این موضوع اقدام کنند. تعداد افرادی که هنوز کارت هوشمند ملی را نگرفته اند شامل نوجوانانی نیز می شود که سال آینده ۱۵ ساله می شوند. 


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 8اسفند 1396، کدخبر: 4238587 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
0
0
خب چرا تا وقتی که این 12 ملیون نفر نیومدن و کارتشونو جدیدن کردن مهلت رو تمدید نمیکنید؟ سری پیش خونده بودم که دیگه تمدید نمیشه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
0
0
ادغام همه ی کارت های هوشمند در یک کارت میتونه در جهت تسهیل امور روزمره ی مردم خیلی موثر باشه ، از اول معلوم بود که این مهلت در نظر گرفته بازدوباره تمدید میشه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین