پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۰۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، از برنامه ریزی این نهاد برای اسکان حدود ۱۰۰ هزار مسافر نوروزی در اقامتگاه های آموزش و پرورش استان خبر داد.

شعارسال: مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، از برنامه ریزی این نهاد برای اسکان حدود ۱۰۰ هزار مسافر نوروزی در اقامتگاه های آموزش و پرورش استان خبر داد.

مجید یزدان‌پناه ، از برنامه ریزی و آمادگی آموزش و پرورش استان برای پذیرش مسافران نوروزی سال ۹۷ در اقامتگاه های این نهاد خبر داد.

وی افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، اقامتگاه های تعیین شده آموزش و پرورش استان کرمانشاه ظرفیت پذیرش حدود ۱۰۰ هزار نفر مهمان نوروزی را دارند.

این مسئول زمان ثبت نام در این اقامتگاه ها را از ۴ اسفند تا ۲۳ اسفند امسال اعلام کرد و گفت: فرهنگیان می توانند با مراجعه به آدرس الکترونیکی www.eskan.medu.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند. همچنین ۲۴ پایگاه پذیرش برای اسکان این میهمانان ایجاد شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه طی نوروز امسال ۲۴۵ واحد آموزشی با ظرفیت ۲ هزار و ۱۰۰ کلاس در ۳ گروه و سطح الف، ب و ویژه آماده شده اند تاپذیرای میهمانان نوروزی باشند.

وی از آمادگی ۱۱ مرکز رفاهی آموزش و پرورش در استان نیز برای پذیرایی از میهمانان نوروزی امسال خبر داد و تصریح کرد: این مراکز ظرفتی حدود ۴۰۰ نفر دارند.

یزدان پناه با یادآوری اینکه ۲۴۵ مدرسه و واحد آموزشی استان برای نوروز ۹۷ آماده شده است، گفت: از این تعداد ۱۳۷ مدرسه با یک هزار و ۳۴۴ کلاس درس در کرمانشاه واقع شده است و بیشتر میهمانان نوروزی نیز در شهر کرمانشاه ساکن می شوند.

وی امکانات اقامتگاه های گروه ویژه را بسیار مطلوب و در حد یک هتل دانست و گفت: سایر اقامتگاه ها نیز به امکانات مورد نیاز تجهیز شده اند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه آمار اسکان نوروز ۹۶ در اقامتگاه های آموزش و پرورش را بیش از ۱۰۰ هزار نفر اعلام و ابراز امیدواری کرد امسال این آمار افزایش یابد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 8 اسفند 1396، کدخبر: 4238439، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
0
اگه به مدارس یک بیشتر امکانات بدن و شرایطشو جور کنن مردم بیشتری میتونن با هینه کم سفر خوبی برن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین