پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۰۷۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶
معاون وزیر امور خارجه گفت:ما حتما به سیاست های خود در منطقه به آن شکلی که تامین کننده منافع کشورمان هست ادامه خواهیم داد.
شعارسال: سیدعباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه در حاشیه همایش ملی دیپلماسی آب و فرصت های هیدروپلتیک غرب آسیا در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر شکست قطعنامه ضد ایرانی در شورای امنیت سازمان ملل اظهار داشت: فکر میکنم که مغرضانه بودن این اتهامات در نحوه تنظیم گزارش کارشناسی کمیته تحریم یمن در شورای امنیت کاملا روشن بود.

وی افزود: کمیته تحریم شورای امنیت حتی قبل از اینکه به ایران برای بررسی و شنیدن حرف های ما بیایند، قضاوت خود را داشتند و میزان تاثیرگذاری دیگران در این گزارش مشخص است.

عراقچی تصریح کرد: بر اساس این گزارش یک طرفه بنا داشتند در شورای امنیت قطعنامه ای که به ایران هم اشاره داشته باشد تصویب کنند که ناکام ماندند که این شکست چندباره دولت آمریکا است برای کشاندن ایران به شورای امنیت.

معاون وزیر امور خارجه یادآور شد: در طول یکسال گذشته دولت آمریکا چندین بار تلاش کرده پای ایران را مجددا به شورای امنیت باز کند و هر بار ناکام مانده در مباحثی چون آزمایشات موشکی، آشوب های داخلی و بحث یمن که همواره شکست خورده اند.

عراقچی با بیان اینکه این نشان دیگری از انزوای آمریکا در صحنه بین المللی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: ما حتما به سیاست های خود در منطقه به آن شکلی که تامین کننده منافع کشورمان هست ادامه خواهیم داد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار: 8اسفند 1396، کدخبر: 669767،www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
0
0
امریکه دشمن قسم خورده ماست قبول! ولی برای چی با اینکه اینو میدونستید حاضر شدید باهاش مذاکره کنید؟
ا.ف75
ناشناس
Germany
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
0
0
آمریکا فقط اسما برجام رو امضا کرده ولی رسما تحریم های زیادی رو به بهانه های مختلف بر ضد ایران تصویب داره میکنه ، این حودش نقض آشکار برجام هست
ا.ح75
ناشناس
Germany
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
0
0
دیگه راهی به عقلش نرسیده که چطور بتونه ثابت کنه که ایران داره برجام رو نقض میکنه برای همین سعی داره از موقعیت خودش در شورای امنیت سو استفاده کنه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین