پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۴۵۸
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
پاسخگویی و رسیدگی در مورد پروانه نمایش فیلم همجنسبازانه چندان اهمیت و اعتباری ندارد و پرندگان گرسنه آمستردام خیلی مهمتر هستند.
شعارسال:پاسخگویی و رسیدگی در مورد پروانه نمایش فیلم همجنسبازانه چندان اهمیت و اعتباری ندارد و پرندگان گرسنه آمستردام خیلی مهمتر هستند.

چند روز گذشته روزهای ملتهب سینمای ایران نیست. پس از زیاده‌گویی ناآگاهانه لیلاحاتمی و نامزد شدن فیلم هجوم در بخش همجنسبازانه تدی و بی عدالتی در حوزه اکران در مورد فیلم احمد نجفی، اصحاب رسانه منتظر پاسخگویی ابراهیم داروغه‌زاده بودند، مخصوصا در مورد پروانه نمایش فیلم برای اکران در سینماهای گروهک هنر و تجربه. ناگهان با انتشار پستی در فضای مجازی معلوم شد ایشان در آمستردام هستند و مشغول نان دادن به پرنده‌های هلندی در یکی از میادین این شهر. به عبارت دیگر رسیدگی به امور پرندگان شهر آمستردام بسیار مهمتر از رسیدگی به امور سینماگرانی است که حقشان نابود می‌شود. پاسخگویی و رسیدگی در مورد پروانه نمایش فیلم همجنسبازانه چندان اهمیت و اعتباری ندارد و پرندگان گرسنه آمستردام خیلی مهمتر از سینماگران ایرانی و نظارت روی آثارشان هستند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت جهان نیوز، تاریخ انتشار 10اسفند 96، کدخبر: 595035، www.jahannews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین