پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۹۵۵
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر امسال بدون بخش جنبی برگزار می‌شود و ۲۳ فیلم سینمای داستانی به بخش‌مسابقه این جشنواره راه یافتند که از این تعداد ۴ فیلم با موضوع مقاومت و دفاع مقدس و یک فیلم پویانمایی با هم رقابت می‌کنند.

شعارسال: نمایش فیلم‌های حاضر در سی و ششمین دوره  جشنواره ملی فیلم فجر از 13 بهمن ماه در سینماهای مردمی آغاز و  تا 22 بهمن ماه ادامه می‌یابد. این آثار در مجموع 29 است که 22 فیلم بلند داستانی، یک فیلم انیمیشن، 2 فیلم مستند و چهار فیلم کوتاه خواهد بود. این رویداد مهم فرهنگی سینمای ایران توسط بهرام بدخشانی، رسول صدرعاملی، فرشته طائرپور، کمال تبریزی، خسرو دهقان، علی خجسته و محمدرضا فروتن داوری می‌شود.

در این گزارش تلاش کردیم تا هرآنچه می‌تواند به مخاطب برای دیدن فیلم‌های جشنواره فیلم فجر کمک کند ارائه دهیم .


 

«اتاق تاریک»

«اتاق تاریک» به کارگردانی  روح الله حجازی است که خود تهیه آن را عهده دار شده است. اثر قبلی این کارگردان «مرگ ماهی» با سرمایه گذاری یک بانک خصوصی ساخت که مورد توجه مخاطب قرار نگرفت. در این فیلم کارگردان تلاش کرده بیش از کار قبلی به دغدغه‌های جامعه اشاره داشته باشد.  

حجازی در پنجمین فیلم خود داستان فرهاد و هاله را روایت می کند که فصل جدیدی از  زندگی خود را آغاز کردند و این سرآغاز تغییرات دیگری است که آنها را در مواجهه با مسایل جدیدی قرار می‌دهد.

نقش های اصلی این فیلم برعهده ساره بیات و ساعد سهیلی است .


 

«امپراطور جهنم»

پرویز شیخ طادی  با فیلم «امپراطور جهنم» در جشنواره سی و ششم فیلم فجر حاضر شد. این فیلم با موضوع نحوه شکل گیری داعش در ادامه فیلم «شکارچی شنبه » ساخته شده و در واقع کارگردان با همان دست فرمان این فیلم را ساخته است.  در این فیلم تلاش شده ریشه‌های داعش و فعالیت آل سعود در حمایت از این گروه به نمایش گذاشته شود.. این فیلم قرار بود  در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شود که از حضور در این جشنواره انصراف داد.

در این فیلم علی نصیریان، فرخ نعمتی، علیرام نورایی، صبا کمالی، سعید راد و کوروش زارعی نقش ‌های اصلی را برعهده دارند.

 

 

«امیر»

نیما اقلیما با اولین فیلم بلند سینمایی خود با نام  «امیر» در جشنواره فیلم فجر حاضر شد. در این فیلم اقلیما تلاش کرده با قاب‌بندی‌های بی نظیر، خانواده‌ای از هم پاشیده و شرایط جوانان  امروز را به تصویر بکشد.  

در خلاصه داستان فیلم آمده است: یکی با کار، یکی با پول، یکی با زندگی، یکی هم با سیگار. همه خودشونو می‌کشن. فقط راه هاشون فرق می‌کنه.

در این فیلم میلاد کی مرام، هادی کاظمی، مصطفی قدیری، بهدخت ولیان، روشنک سه قلعه گی، وحید منافی، مهدی عامل هاشمی و  سحر دولتشاهی به ایفای نقش می‌پردازند.

 

«بمب یک داستان عاشقانه»

پیمان معادی  با دومین فیلم خود در جشنواره فیلم فجر حاضر شد. این فیلم که با عنوان «بمب» ساخته شد و برخی آن را جزء آثار با موضوع دفاع مقدس می دانستند با تغییر نام «بمب یک داستان عاشقانه» فضای قصه‌اش را بیشتر برای مخاطب روشن کرد. این فیلم به تهیه کنندگی مانی حقیقی فرم جشنواره را پر کرد اما با نزدیک شدن به برگزاری جشنواره مانی حقیقی به عنوان مجری طرح و احسان رسول‌اف به عنوان تهیه کننده فیلم معرفی شد.

قصه این فیلم با حال و هوای موشک باران تهران در سال 1366 ارتباط دارد.

در این فیلم .پیمان معادی، لیلا حاتمی، حبیب رضایی، سیامک انصاری، سیامک صفری و باران معادی به ایفای نقش می‌پردازند.



 

«به وقت شام»

«به وقت شام» یکی از فیلم‌های مهم جشنواره فیلم فجر به شمار می‌آید از این جهت فیلم اهمیت خاصی دارد که درباره مسایل روز منطقه ساخته شده است. «به وقت شام» تازه ترین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا به شمار می آید در این فیلم فیلمساز تلاش کرده که علاوه بر توجه به مسایل منطقه و موضوع داعش و نیروهای تکفیری به المان‌های جذب مخاطب هم توجه داشته باشد و داستان به خوبی روایت می‌شود. فیلم از آثار قابل توجه جشنواره است و در نظر سنجی‌های انجام شده توسط سایت‌های تخصصی در صدر علاقمندی مخاطب به دیدن فیلم قرار گرفته است.  

در خلاصه داستان فیلم آمده است: دو خلبان ایرانی  مامور می شوند تا تعدادی از مردم شهر تدمر که در محاصر داعش هستند را با یک هواپیمایی ایلوشین نجات دهند..

بازیگرانی چون بابک حمیدیان و هادی حجازی فر حضور دارند علاوه بر بازیگران ایرانی،  بازیگران لبنانی، سوری و عراقی پیر داغر، خالد السید، جوزیف سلامه، رامی عطاالله، لیث المفتی، علی سکر، سامر خلیلی، محمد شعبان در این فیلم حضور دارند.



 

 

«تنگه ابوقریب»

بهرام توکلی بعد از ساخت آثاری چون «آسمان زرد کم عمق»، «بیگانه»، «من دیه گو مارادونا هستم» به سراغ ساخت اثری با موضوع تنگه ابوغریب رفته است .  تنگه ای بسیار استراتژیک که واقعه ای در سال 67 در محدوده ای که عراق پیشروی می کرد و مناطق را از ایران بازپس می‌گرفت و ایران آمادگی دفاعی چندانی برای مقابله نداشت. فیلمی که نظر هیات انتخاب را به خود جلب کرد. این فیلم که بخشی از مقاومت رزمندگان اسلام را روایت می‌کند دارای پروداکشن عظیمی است و تیم تولید بسیار حرفه ای برای این فیلم فعالیت کردند. در این فیلم سکانس پلانی فیلمبرداری شده که 4 دقیقه و نیم به طول انجامیده و بسیار پیچیده است که در سینمای ایران تاکنون تجربه نشده . در اکثر صحنه‌های فیلم بیش از 130 انفجار در یک پلان انجام شده است .

در خلاصه داستان این پروژه سینمایی آمده است: در ٢١ تیرماه ١٣6٧، حمله وسیعی سراسر جبهه جنوب را درگیر می کند، یکی از نقاط حساسی که دشمن قصد عبور از آن و رسیدن به شهرها و جاده های کلیدی ایران را دارد تنگه ابوقریب است؛، تنگه ای که نام و خاطره اش در میانه تاریخ رسمی روزهای پایانی جنگ گم شده … تنگه ای که محل مقاومت افراد گردان عمار بود.

در این فیلم  جواد عزتی، امیر جدیدی، حمیدرضا آذرنگ، علی سلیمانی، قربان نجفی و مهدی قربانی به ایفای نقش پرداختند.




 


«جاده قدیم»

منیژه حکمت با سومین اثر سینمایی خود با نام  «جاده قدیم» برای اولین بار بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر را تجربه می‌کند. این فیلم در سکوت خبری ساخته شد . در این فیلم حکمت به معضلات زنان شاغل در جامعه از منظر دیگری توجه دارد و مشخصاً زن کارمند بانک را مد نظر قرار داده است. کار پر مشغله‌ای که در شب عید با مشکلاتی مواجه می‌شود. نقش اصلی این فیلم برعهده مهتاب کرامتی است و آتیلا پسیانی و پرویز پورحسینی دیگر بازیگران این پروژه سینمایی هستند.


 


 

«جشن دلتنگی»

پوریا آذربایجانی با چهارمین فیلم بلند سینمایی خود با عنوان «جشن دلتنگی»  در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور دارد. در این فیلم کارگردان موضوع فضای مجازی که تقریباً همه افراد جامعه با آن درگیر هستند را سوژه قرار داده است. آذربایجانی در این فیلم نوع روایتش نزدیک به «روایت ناتمام» اولین ساخته‌اش است اما به مراتب از آن فیلم به لحاظ تکنیک بالاتر است. یکی از فیلم‌هایی است که بهتر است خانواده‌های ایرانی آن را دنبال کنند.

در این فیلم محسن کیایی، بهنام تشکر، پانته آ پناهی ها، بابک حمیدیان، مینا ساداتی، ساغر قناعت، عرفان ناصری، علی دهبان، ندا عقیقی، اشکان منصوری، پریوش نظریه و امید روحانی به ایفای نقش می‌پردازند.

 

«چهار راه استانبول»

مصطفی کیایی  از فیلمسازانی است که ذائقه مخاطب را به خوبی می‌شناسد و آثارش همیشه در جشنواره فیلم فجر موفق عمل کرده ودر گیشه نیز موفق بوده است.   کیایی این بار به سراغ یک موضوع اجتماعی رفته و در بکراند این موضوع به حادثه پلاسکو اشاره دارد. ششمین اثر این کارگردان در جشنواره سی و ششم به نمایش در می آید. مراحل فنی فیلم در شرایطی سپری شد که مصطفی و محسن کیایی در غم از دست دادن مادر خود به سرمی‌بردند اما فیلم را به انجام رساندند.

بهرام رادان دومین تجربه همکاری را مصطفی کیایی را در کارنامه خود به ثبت رساند این فیلم با حضور بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، رعنا آزادی ور، ماهور الوند، مهدی پاکدل، سعید چنگیزیان،و.. جلوی دوربین رفت.

 

«خجالت نکش»

نویسنده فیلمنامه «لیلی با من است» برای اولین فیلم بلند سینمایی خود سوژه ای کمدی را برگزید. رضا مقصودی با اولین فیلم سینمایی خود با نام «خجالت نکش» در جشنواره فیلم فجر حضور دارد . مقصودی در این فیلم موضوع خوبی را دستمایه قرارداده و  آن در بستر یک روستای کوچک روایت می‌کند. «خجالت نکش» یکی از آثار کم خرج سینمای ایران است که توان جذب مخاطب را خواهد داشت.

این فیلم داستان زندگی زن و شوهری را روایت می‌کند که با داشتن عروس، داماد و نوه، در سن میانسالی بچه‌دار می‌شوند. این اتفاق آن هم در روستایی کوچک که هیچ چیز از دید اهالی پنهان نمی‌ماند، رخ می دهد …

در این فیلم احمد مهران فر، شبنم مقدمی و لیندا کیانی به ایفای نقش می ‌پردازند.

 

«دارکوب»

«دارکوب» ساخته بهروز شعیبی فیلمی اجتماعی است که به موضوع اعتیاد  که اکثر خانواده‌های ایرانی با آن درگیر هستند توجه داشته است. فیلمساز در ادامه ساخت آثار اجتماعی چون «دهلیز» به سراغ ساخت فیلمی از این جنس رفته است . شعیبی برای ساخت فیلم «دهلیز» موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم از جشنواره سی و یکم فیلم فجر در بخش نگاه نو شد. کارشناسان بسیاری معتقدند داوران در حق فیلم «سیانور» اجحاف کردند و این فیلم را نادیده گرفتند.

.در خلاصه داستان «دارکوب» آمده است: هیچ چیز سخت‌تر از اون نیست که ببینی عزیزت تصمیم گرفته تنها باشه. تو از دیدنش و از شنیدن صداش لذت می‌بری اما اون درها رو بسته و تنهایی رو جای تو انتخاب کرده… هیچ چیز سخت‌تر از اون نیست که ببینی تنها شدی. عزیزانت رو می‌بینی و دوستشون داری ولی همه تو رو انکار می‌کنن. درها رو به روت بستن و تو تنها شدی. تنهایی باتلاقه.

در این فیلم مهناز افشار، سارا بهرامی، جمشید هاشم ‌پور، هادی حجازی ‌فر، طوفان مهردادیان، نگار عابدی، شادی کرم‌رودی، ثریا حلی، آتیه جاوید، علیرضا کی‌منش، ندا عقیقی و امین حیایی بازیگران فیلم هستند که هر کدام نقش های متفاوتی را در «دارکوب» ایفا کردند.

 

«سرو زیر آب»

محمدعلی باشه آهنگر کارگردان با سابقه سینمای دفاع مقدس به شمار می آید. اکثر آثار او در حوزه دفاع مقدس پست پرداکشن بوده است. از آثار پر افتخار این کارگردان فیلم «ملکه» است و او این بار با فیلمی نام «سرو زیر آب» ششمین فیلم سینمایی خود را جلوی دوربین برده است. قصه این فیلم در مورد شهدای گمنام و اتفاقاتی است که در معراج شهدا و نورد لوله اهواز افتاده است. با توجه به داستان و نوع روایت فیلم باشه آهنگر باید دید این فیلم چقدر می‌تواند نظر هیات داروان را جلب کند.

در این فیلم رضا بهبودی، بابک حمیدیان، حسین باشه آهنگر، مسعود رایگان، هومن برق نورد، همایون ارشادی، مهتاب نصیرپور، فرخ نعمتی، مینا ساداتی، هادی قمیشی، شهرام حقیقت دوست، دنیا مدنی، مالک سراج، مجتبی پیرزاده، حسین فلاح، غلامحسین لطفی، حسن نجاریان، نادیا پروانی، الناز شاهوردی به ایفای نقش می پردازند.

 

«سوءتفاهم»

فیلم «سوءتفاهم» هفتمین فیلم احمدرضا معتمدی به شمار می آید که در جشنواره فیلم فجر حضور دارد . آثار معتمدی مخاطب را به تفکر وا می‌دارد و برای دیدن آن نیاز به توجه بیشتر مخاطب به مفاهیم اثر دارد. در این فیلم معتمدی تلاش کرده تماشاچی را با یک داستان معمایی با خود همراه کند.

قصه فیلم سوء تفاهم ماجرای یک گروگان گیری است که همه چیز در متن واقعیت پیش می رود اما با گذشت زمان این شبهه پیش می آید که این حادثه بیشتر شبیه یک «سوء تفاهم» یا توهم است. و اما در متن توهم هنوز عناصری از واقعیت به چشم می آید. همزمان با گسترش این ابهام، ماجرای گروگان گیری نیز به پیش می رود و ...

 در این فیلم مریلا زارعی، پژمان جمشیدی، هانیه توسلی، کامبیز دیرباز و اکبر عبدی به ایفای نقش می‌پردازند.

 

«شعله ور»

فیلم سینمایی  «شعله ور» پنجمین ساخته بلند سینمایی حمید نعمت الله به شمار می آید. این فیلم  یکی از فیلم‌های اجتماعی امسال است که به اعتقاد بسیاری در نوع روایت یکی از آثار خوب این کارگردان خواهد بود. در این فیلم کارگردان از تهران خارج شده و بستر داستان در شهرهای سیستان و بلوچستان روایت می‌شود. به لحاظ بصری یکی از کارهای متفاوت جشنواره فیلم فجر به شما رمی آید.

این فیلم داستان زندگی مردی را روایت می‌کند که احساس می‌کند عددی نشده است و این احساس همه‌ زندگی‌اش را تحت تأثیر قرار می‌دهد. امین حیایی، دارا حیایی، زری خوش‌کام، پانته‌آ مهدی نیا، مژگان صابری و بهمن پرورش بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

 

«عرق سرد»

سهیل بیرقی دومین فیلم خود را مانند اولین اثرش با موضوعی متفاوت جلوی دوربین برد. او در فیلم «عرق سرد» به سراغ یک فوتسالیست زن رفت و مامسال با دومین اثر سینمایی خود با نام «عرق سرد» به تهیه کنندگی مهدی داوری در این دوره از جشنواره ملی فیلم فجر حضور دارد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: افروز اردستانی (باران کوثری) کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان ایران است. با گلزنی افروز تیم ملی برای اولین بار به فینال بازی های آسیایی راه پیدا می کند و عازم مالزی می شود، در فرودگاه افروز در میابد ممنوع الخروج است.

بازیگر نقش اصلی فیلم برعهده باران کوثری است که برای این فیلم بیش از 20 کیلو وزن کم کرد.

در این فیلم  بازیگرانی چون باران کوثری، امیر جدیدی، لیلی رشیدی، هدی زین العابدین و سحر دولتشاهی حضور دارند.باران کوثری در این فیلم نقش یک بانوی فوتسالیست را بازی می کند.

 

«فیلشاه»

 یک فیلم انیمیشن برای رقابت با دیگر آثار رئال سینمایی  در نظر گرفته شده است . این فیلم ساخته هادی محمدیان  است و گروه سازنده آن تلاش کردند تا اثری در خور توجه خلق کنند. به نظر می‌رسد در بخش‌های فنی این فیلم امکان رقابت با آثار سینمایی را خواهد داشت . ساخته قبلی کارگردان «شاهزاده روم» در سینماهای کشور اکران شد و با اقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد. «فیلشاه» هم دارای ریتم خوبی است و 90 دقیقه انیمیشن می تواند مخاطب را همراه کند.

 داستان «فیلشاه» در جنگلی در آفریقا رقم می‌خورد. رییس گله فیل‌ها صاحب فرزندی می ‌شود که همه انتظار دارند جانشین رییس گله باشد اما برخلاف تصور همه، «شادفیل» بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می ‌شود.

 

«کامیون»

«کامیون» نهمین فیلم بلند سینمایی کامبوزیا پرتوی است، این فیلم در ادامه کارها قبلی پرتوی از جمله ترانزیت ساخته شده است. و رگه‌هایی از حضور داعش و آسیب‌هایی که به مردمان مختلف از جمله کردهای عراق زدند دیده می‌شود

در خلاصه داستان فیلم آمده است : یک راننده کامیون ایرانی، خانواده ای از اهالی کردستان عراق را برای یافتن پدر خانواده به تهران می آورد.

دراین فیلم بازیگرانی چون سعید آقاخانی، نیکی کریمی، تروسکا جولا، رامین راستاد، یعقوب پرسا، نسرین مرادی حضور دارند. از داستان این فیلم مطلبی در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

 

«کار کثیف»

خسرو معصومی شانزدهمین فیلم بلند سینمایی خود را با موضوع  کار و مهاجرت و مشکلات آن ساخته است. فیلم سینمایی «کار کثیف» در این دوره از جشنواره فیلم فجر در بخش مسابقه راه یافته است . او علاوه بر ایران در ترکیه نیز فیلمبرداری داشته است.

در این فیلم پدرام شریفی، الهام نامی، شاهرخ فروتنیان، لوون هفتوان، رضا فیاضی، خیام وقار، مهران نائل، اکبر معززی، نیکان فهیم نیا، کامران فیوضات،و... به ایفای نقش‌های اصلی پرداختند. این فیلم جزء آثاری است که توسط بنیاد سینمایی فارابی حمایت شد.

 
 

 

«لاتاری»

محمدحسین مهدویان در سومین ساخته بلند سینمایی خود به سراغ یک سوژه اجتماعی و ملموس در جامعه رفته است . او این فیلم را  بهترین فیلم  خود دانسته و در گفت و گو با یک روزنامه  تاکید کرده است:  تجربیاتی در آن (لاتاری) داشته‌ام که در آثارقبلی‌ام نداشته‌ام. فضاهایی در لاتاری وجود دارد که در فیلم‌های قبلی نبوده است. لاتاری فیلمی جان‌دار، پرنفس و به شدت داستانگوست.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: امیر علی و نوشین دو جوان بیست و یک دو ساله قصد ازدواج با یکدیگر دارند. خانواده ها چندان موافق نیستند. آنها صبر پیشه کرده اند تا مرور زمان رضایت خانواده هایشان را جلب کنند. آن دو یکسری رویای مشترک دارند. برنده شدن در لاتاری و گرین کارت.

در این فیلم بازیگرانی چون حمید فرخ نژاد، جواد عزتی، ساعد سهیلی و زیبا کرمعلی حضور دارند.

 

 

«ماهورا»

«ماهورا» دومین فیلم  حمید زرگرنژاد به شمار می آید این فیلم با پس زمینه دفاع مقدس ساخته شده است . نام فیلم «ماهور» بود که به «ماهورا» تغییر نام داد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: در روستایی مرزی زیباترین دختر به عنوان عروس هور انتخاب می شود تا یک روز در هفته خود را به آب بسپارد و هور بارور شده و قهرش نگیرد، امین معروف به سمور قاچاقچی ایرانی، عروس هور به نام ماهور را می دزدد.

در این فیلم کامران تفتی، بهاره کیان افشار، داریوش ارجمند، سعید آقاخانی، میترا حجار، علی اوسیوند، یوسف مرادیان و مالک سراج بازی دارند.



 

«مصادره»

مهران احمدی بعد از حضور موفقش در آثار سینمای ایران به عنوان بازیگر، با اولین ساخته بلند سینمایی خود به بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر راه یافت. فیلم «مصادره»  کمدی اجتماعی است که علاوه بر ایران در ارمنستان جلوی دوربین رفت .

«مصادره» کمدی‌ای  قصه‌گو است. این فیلم از دهه 50 آغاز می‌شود و داستان یک ساواکی با بازی رضا عطاران است که درگیر ماجراهایی می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است:  ایران خیلی بزرگه ولی ما هم خیلی بدشانسیم.

در این فیلم رضا عطاران، هومن سیدی، بابک حمیدیان، میرطاهر مظلومی، هادی کاظمی، مزدک میرعابدینی و مهران احمدی به همراه بازیگران کودک امیرصدرا حقانی و هارمیک سوقومونیان ایفای نقش می‌کنند.

 

«مغزهای کوچک زنگ زده»

هومن سیدی این بار با پنجمین فیلم خود با نام  «مغزهای کوچک زنگ زده» در جشنواره فیلم فجر حضور دارد. نوید محمدزاده و فرهاد اصلانی نقش دو برادر را بازی می‌کنند که در ابتدا قرار بود حامد بهداد نقش اصلانی را بازی کند که امکانش فراهم نشد. تعدادی از بازیگران فیلم از بین 15 هزار ویدئو ارسالی فراخوان بازیگری و شاگردان هومن سیدی انتخاب شدند.

دراین فیلم سیدی تلاش کرده تا با داستانی متفاوت و روایتی مناسب مخاطب را با خود همراه کند. بعد از دیدن فیلم توسط هیات انتخاب به عنوان پدیده جشنواره امسال از این فیلم نام برده شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: داستان مغزهایی است که زنگ زده‌آند و هومن سیدی به آنها ضد زنگ می‌زند.

در این فیلم نوید محمدزاده، فرید سجادی حسینی، علی علایی، فرهاد اصلانی، مرجان اتفاقیان، نوید پورفرج، هامون سیدی، لادن ژاوه وند، مهیار راحت طلب، مهرداد بهاالدینی، معین شاهچراغی، اشکان حسن پور، پیمان پازوکی، امید شیری، آرمین بهجت، منصوره ایلخانی، مهران ملکوتی، صفر محمدی، محمود کیان و نازنین بیاتی  بازی دارند.

 

«هایلایت»

اصغر نعیمی  با چهارمین فیلم خود  با نام «هایلایت» در این دوره از جشنواره فیلم فجر حاضر شد. فیلم‌های اصغر نعیمی بیشتر متعلق به سینمای تجاری است و فیلمنامه‌هایی که نوشته نیز در این سینما جای می‌گیرد. این فیلم حضور دارد.

این فیلم یک درام عاشقانه با مضمون اجتماعی است  و توسط سامان سالور کارگردان سینمای ایران تدوین شده است  در این فیلم  بازیگرانی چون پژمان بازغی، آزاده زارعی، سام قریبیان، مینا وحید، الهه حصاری، یزدان فتوحی، شیوا طاهری و جمشید هاشم پور به عنوان بازیگران اصلی حضور دارند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 8 بهمن 96، کد خبر: ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین