پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۵۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
معاون سیاسی وزیر کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گروه هایی مانند "ری استارت" یکی از گروه‌های ضد انقلاب است که به دنبال ضربه زدن به مردم است و راهی که این گروه در پیش دارد معطوف به مساجد، حسینیه‌ها، مراکز عمومی و جاهایی است که امکان تخریب و آسیب رساندن دارد.

شعارسال: اسماعیل جبارزاده معاون سیاسی وزیر کشور صبح امروز (پنجشنبه) در حاشیه نشست فصلی خانه احزاب در جمع خبرنگاران و در پاسخ سوالی پیرامون اظهارات رئیس جمهور در جشنواره خوارزمی و رعایت احترام دانشگاهیان، در این باره که اقدام وزرات کشور با وجود منشور گفت‌وگو سیاسی چه خواهد بود، اظهار کرد: در بخش‌های علمی و اقتصادی هم از دانشگاه استفاده باید کرد فلذا ارتباط با دانشگاه‌ها، اساتید و مراکز علمی و صاحبان فکر و علاقمندان در اداره جامعه جزء اهداف منشور گفت‌وگوی سیاسی است.

وی افزود: ما در این راستا کارگروه‌هایی را داریم تا از میان کسانی که دارای تخصص در بخش‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی هستند استفاده می‌کنند و در قالب مشاوران سیاسی دفتر سیاسی ما در تدوین همین گفت‌وگوها، زحمت را به اساتید مومن و معتقد به نظام اسلامی داده‌ایم.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه که وزارت کشور معتقد است که برای اداره جامعه استفاده از نقطه نظرات احزاب و تشکل‌ها صنفی و سیاسی یک امر نیاز است گفت: عملا ما از دولت یازدهم و همچنین در ادامه در دولت دوازدهم این باور را عملیاتی کردیم.

جبارزاده ضمن اشاره به اینکه در واقع با تشکیل خانه احزاب در مورد تقویت احزاب و ایجاد نقش تاثیرگذار احزاب در اداره جامعه کارهای زیادی انجام شده است تصریح کرد: به همین منظور در نشست‌ها و جلسات متعدد تصمیم به ایجاد منشوری با عنوان گفت‌و‌گو سیاسی گرفتیم که این منشور توسط وزیر کشور به استان‌ها ابلاغ شده است و استانداران موظف هستند که نشست‌هایی را با صاحبان فکر و اندیشه به خصوص کسانی که در قابل احزاب هستند بگذارند و شورای گفت و گو تشکیل دهند.

وی تاکید کرد: ما تجربه خوبی از تشکیل شورای صنفی اقتصادی داریم که در دولت دوازدهم این موضوع را به بخش سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه تسری می‌دهیم، در اصل سازمان‌های مردم نهاد، احزاب و اصناف و همچنین صاحبان فکر و اندیشه و دانشگاهیان در قالب این شورا باید به گفت‌وگو بنشیند و ایفای نقش کنند.

جبارزاده ادامه داد: بنا است هر سه ماه یکبار گزارشی از سوی این منشور از سوی استان‌ها ارائه کنند و استانداران، آن را به وزارت کشور تقدیم کند، عملا آنچه به دنبال آن هستیم ایفای نقش مردم توسط احزاب و تشکل‌های ثبت شده‌ای است که در دولت مجوز آنها صادر شده است.

معاون سیاسی وزیر کشور در جواب سوالی پیرامون فعالیت گروه "ری استارت" و افرادی که به اموال عمومی از طرف این گروه وارد می شود اظهار کرد: گروه های مثل این، یکی از گروه‌های ضد انقلاب است که به دنبال ضربه زدن به مردم است و راهی که این گروه در پیش دارد معطوف به مساجد، حسینیه‌ها، مراکز عمومی و جاهایی است که امکان تخریب و آسیب رساندن دارد.

معاون سیاسی وزارت کشور افزود: چنانچه این گروه بخواهد به امنیت و آرامش مردم خللی وارد کند از سوی وزارت کشور، نیروی انتظامی و حتی دستگاه‌های قضایی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت و نباید گذاشت که این گروه‌ها مخل آسایش و آرامش مردم باشند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 10 اسفند 1396 ، کدخبر: 351769 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
اعتراض کردن هم راه های مخصوص به خودش رو داره ، گر بخواهیم با وحشی گری به خواسته های خود برسیم تنها باعث تنفر هرچه بیشتر دیگران از خود خواهیم شد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین