پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۳۶۳
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اینکه تعریف و تعهدی نسبت به احزاب وجود ندارد گفت: جایگاه احزاب در ساختار قدرت مشخص نیست.

شعارسال : علی اصغر احمدی پیش از ظهر پنحشنبه در نشست احزاب و گروههای سیاسی مازندران، با گرامیداشت روز خبرنگار گفت: در نظامی اگر قضات و جامعه خبرنگاری در جایگاه خود قرار گیرد آن جامعه آسیب نخواهد دید.

وی با بیان اینکه نقش احزاب در انتخابات اخیر بیشتر محسوس و ملموس بود گفت: هیچ حزبی در سطح ملی و استانی برای وزارت کشور مزاحمتی ایجاد نکرده اند.

 وی با اشاره به اینکه نظام برخی کشورها مبتی بر حزب است گفت: این درحالی در قانون اساسی کشورما حق اساسی به انسان ها داده شده است و در حال حاضر بهار احزاب تنها در دوران انتخابات است.

معاون سیاسی وزارت کشور با اشاره به اینکه خانه احزاب یک پاتوق محسوب می شود و کار سیاسی نمی کند گفت: بین احزاب و خانه احزاب تفاوت وجود دارد و کارکرد احزاب ۱۰۰ درصد سیاسی است.

وی با بیان اینکه احزاب شرکت سهامی نیستند، کارکرد آن را سیاسی دانست  و تاکید کرد احزاب به سمت افراط و تفریط نروند و نقد منصفانه را در دستور کار قرار دهند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 19مرداد 1396، کدخبر:4055296 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین