پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۶۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸
صبح امروز دوباره جستجوها برای یافتن پیکر جان‌باختگان سقوط هواپیمای آسمان در ارتفاعات دنا آغاز شد.

شعار سال: در حالی که فعالیت امدادگران از منطقه پادنا استان اصفهان برای یافتن پیکرهای جانباختگان هواپیمای تهران- یاسوج به پایان رسیده است، طبق خواسته استانداری کهگیلویه و بویر احمد با وجود بارش سه متر برف و احتمال ریزش بهمن جستجوها بار دیگر این بار از منطقه سی‌سخت آغاز شد.
امروز بالگردهای هلال احمر تیم های جستجوی هلال احمر، ارتش و راه بلد محلی را به منطقه برده و در ارتفاع چهار هزار متری پیاده کردند.
پیش از این شاهین فتحی معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر اعلام کرده بود امکان دفن لاشه هواپیما، اجساد و امدادگران در صورت وقوع بهمن وجود دارد.
در همین حال مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه اعلام کرده بود که هیچ خطری امدادگران را تهدید نمی‌کند و باید عملیات ادامه یابد.
امروز کریمی فرمانده میدان هلال احمر در محل سقوط هواپیما گفت: به علت خطرات موجود کار در بخش اصفهان به صورت کامل متوقف شده است.

روز یکشنبه 29 بهمن ماه 96 یک فروند هواپیمای آی تی ار 72 مربوط به شرکت هواپیمایی آسمان پس از 50 دقیقه پرواز از تهران به سمت یاسوج در حوالی سمیرم بعد از اصابت به کوه دنا سقوط کرد که در پی آن 65 نفر از هموطنان‌مان کشته شدند. البته تلاش‌ها برای یافتن اجساد آنها ادامه دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ 11 اسفند 96، کد مطلب: 599445: www.ilnanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
0
0
هواپیمایی اسمان و مدیرانش باید در برابر این جان ها
در برابر این خانواده ها و حتی در برابر این تهمت هایی که به سیستم هواپیمایی کشور خورد پاسخگو باشن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین