پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۰۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: عملیات جستجوی گروه‌های تخصصی کوهنوردی در ارتفاعات دنا از پنجشنبه ادامه می‌یابد.

شعارسال: استاندار کهگیلویه و بویراحمد: عملیات جستجوی گروه‌های تخصصی کوهنوردی در ارتفاعات دنا از پنجشنبه ادامه می‌یابد.

استاندار در نشست ستاد مدیریت بحران استان با تاکید بر استفاده از امکانات و ظرفیت های امدادی به محض مساعد شدن شرایط جوی گفت: با توجه به ادامه بارش ها، از روز پنج شنبه عملیات جستجو و انتقال پیکرها از سرگرفته می شود.

علی محمد احمدی افزود: در اولین فرصت بعد از مساعد شدن شرایط جوی در نهمین روز از سانحه سقوط هواپیمای تهران یاسوج 2 بالگرد به پرواز درآمدند تا دو گروه سه نفره از کوهنوردان حرفه ای، امدادگران و کماندوهای زبده ارتش را به ارتفاعات دنا منتقل کنند و عملیات جستجو و انتقال پیکر جانباختگان از سر گرفته شود.

وی با بیان اینکه در پرواز نخست بالگردها موفق به پیاده کردن گروه ها نمی شوند گفت: نیم ساعت بعد، بالگردهای ارتش و جمعیت هلال احمر دوباره پرواز می کنند و این بار موفق می شوند گروه ها را به ارتفاع 3100متری منتقل کنند تا از آنجا با 5ساعت پیاده روی به محل سقوط هواپیما برسند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: گروه هایی که به ارتفاعات دنا رفته بودند موفق شدند قطعات دیگری از پیکر جانباختگان این سانحه را کشف کنند.

احمدی افزود: اواخر امشب به همراه گروه ارزیابان، قطعات جدید کشف شده پیکر جانباختگان نیز به قرارگاه انتقال می یابد و باحضور گروه ارزیاب جلسه تخصصی در سی سخت برگزار می شود.

بهشتی فرماندار دنا هم با بیان اینکه کار اعزام تیم های تخصصی هوانیروز، هلال احمر دیروز و امروز انجام شد گزارشی از آخرین وضعیت استقرار نیروهای مدادی در ارتفاعات 3 هزار و 700متری دنا ارائه کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جوان، تاریخ انتشار: 8 اسفند 1396، کدخبر: 6453589، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
0
0
واقعا خیلی سخته که خانواده هاشون حتی به اجساد هم دسترسی ندارن
خدا بهشون صبر عطا کنه انشاالله
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین