پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۷۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه دلیل سقوط هواپیمای تهران ـ یاسوج مشخص نشده است، گفت: موضوع سقوط هواپیما باید به نحو تخصصی و توسط متولیان کارشناس بررسی شود.

شعارسال: استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه دلیل سقوط هواپیمای تهران ـ یاسوج مشخص نشده است، گفت: موضوع سقوط هواپیما باید به نحو تخصصی و توسط متولیان کارشناس بررسی شود.

علی‌محمد احمدی امشب در نشست بخش خصوصی و دولت در محل اتاق بازرگانی یاسوج اظهار داشت: استانی هستیم که در بلوغ اقتصادی قرار داریم و مجموعه‌ای که در حادثه سقوط هواپیما از دست دادیم برگرفته از تعدادی نخبگان علمی و اقتصادی بودند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه چنین سانحه‌ای هزینه‌های ما در حوزه اقتصادی را مضاعف‌تر کرد افزود: اما بپذیریم جامعه‌ای که هدفمند باشد با یک شوک هرگز عقب‌نشینی نمی‌کند

احمدی با اشاره به موضوع خوشه های تولید، گفت: باید دید در این بازه زمانی چه تعریفی از خوشه وجود دارد و این موضوع چگونه و با چه چارچوبی تعریف تعریف شده است

وی به هزینه‌ای که از ابتدا برای ساخت و تکمیل فرودگاه یاسوج شده اشاره کرد و گفت: تاکنون برای این فرودگاه 500 میلیارد تومان هزینه شده که اگر از همان ابتدا فرودگاه در جایی دیگر مثلا میان یاسوج و شیراز و در جایی مناسب طراحی شده بود با راه‌اندازی یک قطار می‌توانستیم هم به فرودگاه دسترسی داشته باشیم و هم برای توسعه گردشگری استان گامی برداشته باشیم.

مسئول ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارت خود در جمع اعضای شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت به وضعیت مشابه فرودگاه یاسوج با فرودگاه‌های دیگر کشور مثل ارومیه و خرم‌آباد و سنندج اشاره کرد و گفت: در تعدادی از آن‌ها سقوط هواپیما را داشتیم که برای ما هم به دلیل وضعیت خاص منطقه و کوه‌های زاگرس اتفاق افتاد.

احمدی به سانحه سقوط هواپیمای تهران ـ یاسوج و جانباختن جمعی از هموطنان و نیروهای علمی و اقتصادی اشاره کرد و ابراز داشت: مشکلات توپوگرافی فرودگاهی در استان های مختلف وجود دارد و باید در گذشته جانمایی مناسبی در حوزه فرودگاه های کشور با در نظر گرفتن تجهیز مناسب انجام می شد

وی با بیان اینکه دلیل سقوط هواپیمای تهران- یاسوج مشخص نشده است، اظهار داشت: موضوع سقوط هواپیما باید به نحو تخصصی و توسط متولیان کارشناس بررسی شود و اظهار نظر در رابطه با علت سقوط آن صحیح نیست.

استاندار گفت: باید تلاش مضاعفی داشته باشیم و با پیگیری های مجموعه مدیریت استان تلاش شود که فرودگاه یاسوج مجهز تر شود و حوزه راه را نیز تقویت کنیم که با تحقق توسعه این بخش ها، استان تقویت شود و بخش خصوصی نقش مهمی در این راستا دارد.

استاندار بر استفاده از توانایی سرمایه گذاران در توسعه صادرات استان تاکید کرد و گفت: همچنین مسیر ارتباط هوایی در استان بهبود خواهد یافت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 7 اسفند 1396، کدخبر: 1666430، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
0
اگه سازمان هوا و فضا رو نمیبستن شاید امروز ماهواره ای داشتیم حداقل موقعیت هواپیما رو شاید میدونستیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین