پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۰۸۴
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی پروازهای صبح و عصر در استان خبر داد و گفت: در این رابطه با شرکت های هواپیمایی ایران ایر و ماهان رایزنی شده است.

شعارسال: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی پروازهای صبح و عصر در استان خبر داد و گفت: در این رابطه با شرکت های هواپیمایی ایران ایر و ماهان رایزنی شده است.

علی محمد احمدی پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت توسعه صادرات غیرنفتی، اظهار داشت: اگر نتوانیم در بحث صادرات موفق عمل کنیم تولید درون گرا آرام آرام خاموش می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی باید پیگیر حل مشکلات تولیدکنندگان باشند، افزود: دولت مدام تاکید می کند که مدیران ما باید وقت بگذارند و پاسخگو باشند، بنابراین در چنین جلساتی نباید مشکلات جزئی مطرح شود.

احمدی عنوان کرد: اینکه مدیران بخواهند ارباب رجوع را به استانداری احاله دهند روش غیراداری و ناسالمی است و از ناکارآمدی مسئول ناشی می شود مدیران ما باید آرام آرام یاد بگیرند که به عنوان مسئول یک دستگاه تخصصی وقت بگذارند

اینکه امورات مردم را در جلسات فرابخشی مطرح کنیم نشان دهنده بی توجهی ما است.

وی به سانحه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج اشاره داشت و ابراز کرد: این سانحه هوایی، حادثه تلخی بود اما تلخی این حادثه هیچ تاثیری روی عزم ما برای آینده استان نمی گذارند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگرچه استیضاح حق نمایندگان مجلس است اما حضور مجدد آخوندی در وزارت راه شانس بهتری به استان می دهند زیرا وی دو بار به استان آمده، مشکلات و مطالبات ما را از نزدیک دیده و قول داده که سیستم ناوبری فرودگاه را تقویت کند.

احمدی عنوان کرد: از نظر راه اندازی مجدد پروازها نیز وزیر راه با دو شرکت هواپیمایی ایران ایر و ماهان صحبت کرده و برنامه داریم پروازها در دو نوبت صبح و عصر راه اندازی شود.

وی بیان کرد: احتمالا مجموعه هوانوردی کشور به دنبال تغییر مسیر پرواز هستند که پرواز تهران-یاسوج به جای عبور از بالای قله دنا، از مسیر تهران-اصفهان به نجف آباد- پاتاوه عبور کند که البته در حد یک پیشنهاد و در حال بررسی است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 23 اسفند 1396، کدخبر: 1680938، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین