پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۰۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
فرماندار بویراحمد گفت: طبق بررسی‌های انجام شده گردشگران و مسافران نوروزی در سال‌های گذشته بیشترین گلایه را از وضعیت سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر یاسوج داشتند.

شعارسال: فرماندار بویراحمد گفت: طبق بررسی‌های انجام شده گردشگران و مسافران نوروزی در سال‌های گذشته بیشترین گلایه را از وضعیت سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر یاسوج داشتند.

شاهرخ کناری در نشست ستاد خدمات سفر شهرستان بویراحمد اظهار داشت: ضروری است متولیان امر بویژه شهرداری یاسوج نسبت به آماده سازی سرویس چشمه‌های بهداشتی در سطح شهر در کمترین زمان ممکن اقدام کنند.

وی عنوان کرد: مسافران و گردشگران که به مرکز استان مسافرت می‌کنند در سال‌های گذشته از این مسئله گله مند بودند و بیشترین نارضایتی را از وضعیت نامطلوب سرویس‌های بهداشتی داشتند.

کناری ضمن تقدیر از فعالیتهای صورت گرفته نسبت به فضای سبز در یاسوج ابراز کرد: شهرداری یاسوج باید نسبت به رفع مشکلات سرویس‌های بهداشتی در پارک‌ها و محل‌هایی که برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده اقدامات موثرتری داشته باشد.

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان بویراحمد نظارت دستگاه‌های متولی در حوزه خدمات سفر را مهم ارزیابی کرد و افزود: دستگاه‌های میراث فرهنگی و گردشگری و شهرداری‌ها موظف به نظارت و مدیریت اماکن گردشگری و پارک‌ها هستند.

کناری تنگ گنجه ای، تنگ مهریان، آبشار یاسوج، پارک ساحلی، مساجد، اماکن مذهبی و سطح شهر یاسوج را پر بازدیدترین مراکز عنوان کرد و گفت: رسیدگی به این مراکز باید اولویت دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه مرکز استان به عنوان مقصد گردشگری خیل عظیمی از گردشگران در ایام نوروز است انتظار می‌رود زمینه میزبانی مهمانان نوروزی در شهر یاسوج فراهم و کم وکاستی‌ها در اسرع وقت برطرف شوند.

کناری ابراز کرد: سرعت گاه‌ها در مرکز استان از وضعیت مطلوبی برخوردار نیستند و متاسفانه در صورتی که مسافری برای اولین بار به مرکز استان بیاید با مشکل مواجه می‌شوند بنابر این باید آشکارسازی سرعت گاه‌ها و خط کشی خیابان‌ها در اسرع وقت در دستور کار قرار بگیرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 23 اسفند 1396، کدخبر: 1680807، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
0
0
واقعا مسیله سرویس های بهداشتی چیزی هست که اصلا تبدیل به مسیله شود....خوب واقعا سازماندهی سیستم کاری داره؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین