پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۴۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام اظهار داشت: ایلام در کنار جاذبه های دیدنی طبیعی، با دارا بودن ۷۰۶ اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی یکی از بهترین مقصد ها برای گردشگری است.

شعار سال: احمد کرمی در جمع خبرنگاران گفت: این استان را به دلیل دارا بودن جاذبه های متعدد و متنوع گردشگری، یکی از بهترین مقصدهای گردشگری توصیف کرد و ابراز داشت: با دستور استاندار استان و برگزاری جلسات منظم ستاد هماهنگی خدمات سفر، ایلام مهیای پذیرایی از مهمانان نوروزی است.

جانشین ستاد هماهنگی خدمات سفر در این زمینه افزود: با مهیا نمودن ۱۶ هتل و میهمان پذیر، ۶۲ خانه مسافر، ۱۰ واحد بوم گردی و ۱۴۸ مدرسه و ۱۲۰ زائر سرا فضای مناسب جهت اسکان مسافرین در استان تدارک دیده شده است.

وی در خصوص استقرار واحدهای خدمات رسان در سطح جاده های استان جهت خدمات رسانی در مواقع ضروری ابراز داشت: ۵۶ پایگاه ثابت و سیار اورژانس و هلال احمر در مسیرها استقرار پیدا کرده اند، همچنین پنج تیم واکنش سریع و یک پایگاه امداد هوایی آماده خدمات رسانی در مواقع ضروری هستند.

کرمی به اجرای برنامه های شاد و متنوع در سطح استان اشاره و گفت: با اجرای نوروزگاه ها و اعزام تیم های هنری به منطق مختلف سعی می کنم اوقات شادی را برای مردم رقم بزنیم.

وی با اشاره به اینکه سفر فقط مقصد نیست بیان داشست: مسافران با اجتناب از عجله و شتاب در سفر سعی کنند از مسیر نیز لذت ببرند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام ضمن اشاره به تشکیل گشت های محیط زیست و منابع طبیعی خطاب به مردم گفت: همه تلاش کنیم در این ایام از محیط زیست و منابع طبیعی استان حفاظت کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 1 فروردین 96، کد مطلب: 4256465، www.arak365.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
0
0
ایلام یکی از استان های بی نظیره! ای کاش که شعار سال سعی در به نمایش گذاشتن جاذبه های طبیعی شهرها هم بکنه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
استان ایلام با دارا بدن تمدن ماد ها جزو بهترین جاذبه های توریستی ایران زمینه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین