پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۵۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
دکتر مهرداد بابایی گفت:محمد شهر با وجود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت تا کنون فاقد هرگونه پایگاه اورژانس استاندارد بوده و تنها دارای یک دستگاه آمبولانس اورژانس بوده است.

شعار سال:دکتر مهرداد بابایی در حاشیه مراسم کلنگ زنی پروژه ساخت پایگاه اورژانس در محمد شهر که با حضور استاندار البرز، فرماندار کرج و جمعی از مسئولان شهری همراه بود، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پایگاه اورژانس محمد شهر قرار است در زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع احداث شود.

وی در ادامه گفت: بودجه لحاظ شده برای ساخت پایگاه اورژانس بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال است که به منظور ساخت بنا، تأمین تجهیزات و آمبولانس تعیین شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز مدت زمان اجرای پروژه پایگاه اورژانس محمد شهر را شش ماهه تعیین کرد و گفت: امید است تا دهه مبارک فجر این پروژه به اتمام رسیده و آماده بهره برداری شود.

وی بیان کرد: محمد شهر با وجود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت تا کنون فاقد هرگونه پایگاه اورژانس استاندارد بوده و تنها دارای یک دستگاه آمبولانس اورژانس بوده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 27 تیر 1399، کد خبر:4975871،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
0
با چه استدلالي براي 150 هزار نفر مياين و اين يك امبولانس رو قرار ميدين؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
این یعنی چی جز محرومیت و جز به فکر نبودن مسئولانی که کار از دستشون بر میاد اما کاری نمیکنن؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین