پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۱۸۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه اجساد 65 جانباخته سانحه هوایی یاسوج تحویل خانواده های آنان شده است، اظهارداشت: تنها جسد یک جانباخته تحویل خانواده آنان نشده که البته خانواده این جانباخته بزودی جسد را تحویل خواهند گرفت.

شعار سال: عزیز فیلی گفت: با تحویل این جسد، اجساد تمامی جانباختگان سانحه هوایی یاسوج تحویل داده شده است.

وی با عرض تسلیت دوباره به خانواده‌های جانباخته سانحه هوایی یاسوج، اظهارداشت:‌ بدون شک این سانحه تلخ هیچگاه از یاد ما نخواهد رفت و از آن به عنوان یک اتفاق ناخوشایند در صنعت هواپیمایی ایران یاد خواهد شد.

شروع ساخت یادمان جانباختگان سانحه هوایی یاسوج

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شروع ساخت یادمان جانباختگان سانحه هوایی یاسوج خبرداد و خاطرنشان کرد: این یادمان در ابعاد متوسط در محل سقوط هواپیما ساخته خواهد شد.

فیلی گفت: اعتبار ساخت این یادمان از سوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تامین و برخی از لباس‌ها و وسایلی که از جانباختگان سانحه هوایی یاسوج در محل سقوط هواپیما پیدا شده است در محل همین یادمان دفن خواهد شد.

محل سقوط هواپیما تا یک ماه آینده قرنطینه است

وی از قرنطینه بودن محل سقوط هواپیمایی یاسوج در ارتفاعات هم خبرداد و تاکید کرد تا یک‌ماه آینده اجازه حضور به هیچ فرد و یا افرادی در این محل داده نخواهد شد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: یادمان این سانحه هم اکنون در حال ساخت بوده و مصالح لازم هم انتقال داده شده و اگر اجازه بدهیم افرادی به محل سقوط هواپیمایی بروند ممکن است مشکلاتی را برای افراد مستقر در محل ایجاد کنند.

فیلی با بیان اینکه وظیفه جابجایی و انتقاللاشه هواپیمای سقوط کرده در ارتفاعات دنا برعهده شرکت هواپیمایی آسمان است هم تصریح کرد: شرکت هواپیمایی آسمان اگر قصد انتقال و جایجایی لاشه این هواپیما را دارد اکنون می تواند این کار را انجام دهد.

وی گفت: انتقال و جابجایی هواپیمایATR آسمان در ارتفاعات دنا برعهده استانداری کهگیلویه و بویراحمد نبوده و ما آمده همکاری با شرکت هواپیمایی آسمان جهت انتقال لاشه این هواپیما را داریم.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: شرکت هواپیمایی آسمان تاکنون درخواستی در ارتباط با انتقال و جابجایی هواپیمایی سقوط کرده در ارتفاعات دنا نداشته اند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، هواپیمای ATR آسمان تهران - یاسوج در روز 29 بهمن ماه 1396 در حدود ساعت نه صبحاز فرودگاه مهرآباد بهمراه 66 مسافر و خدمهبه مقصد فرودگاه یاسوج از زمین بلند شد و در ساعت نه و 45 دقیقه همان روز در ارتفاعات دنا سقوط که متاسفانه تمامیمسافران و خدمه های آن در آن سانحه هوایی جان باختند.

حدود 130 روز طول کشید تا اجساد جانباختگان این سانحه هوایی تاسف‌بار به پزشکی قانونی اداره کل کهگیلویه و بویراحمد و خانواده های آنان تحویل داده شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ 13 تیر 93، کد مطلب: 640990: www.ilnanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
ا.ف75
ما فقط تو ایران بلدیم که یابد هارو به بهترین نحو برگزار کنیم! وگرنه تو هیچ چیز دیگه ای پیشرو نیستیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
کاش به جای ساخت یادمان بیایم و از این حادثه دلخراش کمی عبرت برای مسئولین بسازیم
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین