پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۸۶۰۶
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۱
قریب به 10 ماه از تعطیلی فرودگاه شهر یاسوج میگذرد، همگان دیدند که چطور 66 لاله رشید از سراسر ایران در خون خود خفتند.اندکی بعد نماینده دیارمان بویراحمد، به جای آنکه سعی در بدست آوردن حق و حقوق بیشتر برای مان داشته باشد، حتی حاضر نشد در مقام دفاع از کودکان معصوم سانحه هواپیمایی در مقابل آخوندی در مجلس بر آید.

‍‍‍شعارسال: اندکی بعد نماینده دیارمان بویراحمد، به جای آنکه سعی در بدست آوردن حق و حقوق بیشتر برای مان داشته باشد، حتی حاضر نشد در مقام دفاع از کودکان معصوم سانحه هواپیمایی در مقابل آخوندی در مجلس بر آید!

 قریب به 10 ماه از تعطیلی فرودگاه شهر یاسوج میگذرد، همگان دیدند که چطور 66 لاله رشید از سراسر ایران در خون خود خفتند.

هنوز داغ فرزندان پرواز 3704 هواپیمایی آسمان بر گرده مادران و همسران شان تازگی دارد.

همه ی ما وقتی میشنویم دنا سفید پوش شد، یاد ایلیای کوچولو می افتیم که چطور با خنده هایش داغ سقوط هواپیما را برای ما تازه نگه می داشت.

اندکی بعد نماینده دیارمان بویراحمد، به جای آنکه سعی در بدست آوردن حق و حقوق بیشتر برای مان داشته باشد، حتی حاضر نشد در مقام دفاع از کودکان معصوم سانحه هواپیمایی در مقابل آخوندی در مجلس بر آید!

تاجگردون اما آمد و عزت را به مردم بویراحمد بازگرداند و با نطق شیرین خود طراوت را به دل کهگیلویه و بویراحمدی ها داد، تا جاییکه ایل به ایل بویراحمد با وی بیعتی تاریخی کردند و همگان وی را سزاوار دانستند.

اما پس از درج گزارشات فراوان از همان ابتدای کار توسط رسانه های مردمی، مسئولین استانی سعی در ماست مالیزه کردن این داستان کردند و استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم هرچقدر رفت و با آتا و آسمانیان نشست، ره به جایی نبرد و ناامیدانه به یاسوج بازگشت.

آیا نطق آتشین نماینده بویراحمد در مجلس نمیتوانست اکنون وضعیت را در فرودگاه یاسوج متفاوت تر کند؟

چه عایدمان شد از سکوت در مقابل بلایی که سالها تحت عنوان محرومیت بر سرمان آوردند؟

حتی رییس جمهور هم وادار نشد تا سری به خانواده قربانیان بزند یا حتی در محفلی در تهران گرد آنان برآید؟!

حال چرا باید سازشکاری را رویه خوبی بدانیم؟

کدام شهر و استان از سازشکاری موفقیتی بدست آمده است؟

مردم فهیم بویراحمد و دنا دیگر خوب می دانند در انتخابات مجلس 98 به چه کسی رای دهند، به هر کسی از هر جناحی رای دهید مگر!


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری صبح زاگرس ، تاریخ انتشار: 21آبان 1397 ، کدخبر:112513 www.sobhezagros.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین