پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۸۷۶
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
علی محمد احمدی پیش از ظهر سه شنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان افزود: با تلاش های انجام گرفته، مطالعات طرح آمایش استان انجام و برش های آن نیز تهیه شده است.

شعارسال: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تحقق مطالعات طرح آمایش استان خبر داد.

علی محمد احمدی پیش از ظهر سه شنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان افزود: با تلاش های انجام گرفته، مطالعات طرح آمایش استان انجام و برش های آن نیز تهیه شده است.

احمدی ابراز داشت: باید در حوزه عملیاتی کردن برنامه های هدفگذاری شده اقدامات لازم انجام شود.

احمدی با اشاره به برخی از هدفگذاری های توسعه ای توسط دستگاه های اجرایی تا سال ۱۴۰۰ عنوان داشت: در این حوزه باید به نحوی عمل شود که اهداف به نحو مطلوبی پوشش داده شده و عملیاتی شوند.

استاندار گفت: برنامه های برش پنج ساله دستگاه های استان به شکل کتابچه درخواهد آمد و این مهم باید در فروردین ماه عملیاتی شود.

احمدی با تاکید بر نقش مهم سازمان مدیریت در حوزه اعتبارات و توسعه استان، گفت: سازمان مدیریت مغزافزار استان در حوزه های مدیریت، برنامه ریزی و پیشبرد اهداف استان است.

وی افزود: امید است برنامه ها و برش های برنامه ها به نحو مطلوب اجرایی شود.

استاندار با بیان اینکه توجه به حوزه جوانان مورد تاکید است، گفت: بحث جوانان فراتر از حوزه ورزش است و پوشش همه جانبه نیازهای این حوزه ضروری است.

وی افزود: موضوع اشتغال جوانان نیز از مباحث مورد تاکید است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 22 اسفند 1396، کدخبر: 4250735، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین