پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۷۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
استاندار مرکزی گفت: با توجه به پتانسیل های فراوانی که شهرستان زرندیه از آن برخوردار است، بایستی زیرساخت های لازم برای رشد فعالیت های اقتصادی در این شهرستان فراهم شود.

شعار سال: سیدعلی آقازاده شامگاه پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار زرندیه اظهار داشت: شهرستان زرندیه به سبب آن که به پایتخت نزدیک بوده و همچنین از سایر ظرفیت های اقتصادی برخوردار است می تواند در این حوزه پیشرفت بسیار داشته باشد.

استاندار مرکزی افزود: در همین راستا باید به گونه ای عمل کنیم که این شهرستان پرشتاب تر از قبل به سوی توسعه گام بردارد و در اولین قدم باید زیرساخت های لازم برای این امر فراهم شود.

آقازاده بیان کرد: ازجملهزیرساخت هایی که باید در این شهرستان وضعیت آن ارتقا یابد راهسازی و محورهای مواصلاتی است که می طلبد مورد توجه دستگاه های مسئول و مرتبط قرار گیرد و مدیریت استان نیز حمایت لازم را از این اقدام خواهد داشت.

وی خاطرنشان ساخت: در حال حاضر اجرای چند پروژه راهسازی برای این منطقه لازم است که پیگیری برای دوبانده شدن محور زرندیه به ساوه در اولویت قرار دارد و سعی داریم تا سال آینده عملیاتی شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: تخصیص اعتبار برای این پروژه با جدیت دنبال شود چرا که بر مبنای پیش بینی حدود ۷۰ میلیارد تومان بودجه برای اجرای آن نیاز است.

آقازاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بهره مندی تمامی مناطق و شهرستان های استان مرکزی از امکانات و زیرساخت مطلوب مورد توجه قرار دارد، عنوان کرد: تلاش ما بر حل و رفع مشکلات و دغدغه های مردم استان در حوزه های مختلف است و در این ارتباط هماهنگی و هم گرایی لازم میان مدیران و مسئولان استان وجود دارد.

وی ادامه داد: در سال جاری فراز و نشیب های بسیار را پشت سر گذاشتیم و بایستی در سال جدید با قدرت بیشتر و عزم راسخ تر برای از میان برداشتن مسائل و مشکلات و کسب رضایتمندی مردم گام برداریم.

استاندار مرکزی اضافه کرد: مسئولان استان از فرصتی که برای خدمت گزاری به مردم در اختیار آنان قرار گرفته به بهترین نحو بهره بگیرند و با برنامه ریزی و اقدامات اصولی عملکردی مطلوب را از خود برجای بگذارند.

گفتنی است در این مراسم هادی فدایی به عنوان فرماندار زرندیه معرفی و از خدمات محمد قناتی، سرپرست فرمانداری این شهرستان تقدیر شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 11 اسفند 96، کد مطلب: 4240978: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
0
در تمام شهرستان ها باید شهرک صنعتی در دور از مراکز مسکونی تاسیس بشه تا از لحظ کیفیت هوا تو مناطق مسکونی به مشکل بر نخورن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین