پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۲۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: در طول سه سال آینده ۲۱۰ کیلومتر جنگل‌کاری در تمامی شهرستان‌های استان انجام می‌شود.

شعارسال: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: در طول سه سال آینده ۲۱۰ کیلومتر جنگل‌کاری در تمامی شهرستان‌های استان انجام می‌شود.

شهامت هدایت صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل به مناسبت فرارسیدن هفته منابع طبیعی اظهار داشت: هر سال از 15 الی 21 اسفندماه به عنوان هفته منابع طبیعی نام گذاری شده و برنامه های این هفته با جشن درخت کاری در روز 15 اسفندماه آغاز می شود.

وی گفت: شعار امسال ( با مردم برای مردم) انتخاب شده که این شعار نشان می دهد که منابع طبیعی برای مردم بوده و مردم نقش به‌سزایی در حفظ و نگهداری منابع طبیعی دارند.

مدیرکل منابع طبیعی استان اردبیل افزود: شروع اتصال فضای سبز اردبیل به شهر نمین از جمله پروژه های مهم بوده که در حاشیه جاده درخت کاری انجام می شود و در هفته منابع طبیعی امسال ما بین دو شهر به طول 12 کیلومتر جنگل کاری و فضای سبز اردبیل و نمین به هم متصل می شود.

هدایت تصریح کرد: 210 کیلومتر در طول سه سال آینده برنامه ریزی کردیم که در تمامی شهرستان های استان اردبیل جنگل کاری انجام شود که این موضوع یکی از درخواست های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل است که امیدواریم این برنامه محقق شود.

وی بیان کرد: برای نخستین بار یک روز از هفته منابع طبیعی به سازمان‌های مردم نهاد استان واگذار شده و تمامی برنامه از طرف سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه محیط زیست برگزار می شود.

مدیر کل منابع طبیعی استان اردبیل گفت: بازدید و افتتاح پروژه های جامع حوزه های آبخیزداری از برنامه های روز آخر هفته منابع طبیعی است.

هدایت در رابطه با برنامه های اجرا شده در حوزه منابع طبیعی استان اردبیل افزود: منابع طبیعی نقش بسزایی در اقتصاد مقاومتی دارد که اگر بخواهیم به اقتصاد مقاومتی دست یابیم٬ باید از منابع طبیعی صیانت کرده و برای واگذاری زمین به سرمایه گذار٬ نقشه استعدادیابی سرمایه گذاری تدوین شده است.

وی تصریح کرد: در بحث آبخیزداری و تأمین آب از صندوق توسعه ملی 800 میلیارد تومان اختصاص داده شده که منابع طبیعی استان برنامه عملیاتی در این حوزه را ارائه داده و امیدواریم از این بودجه٬ اعتبار مناسبی برای اردبیل کسب کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 14 اسفند 1396، کدخبر: 1672437، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
0
0
من یه چیز دیگه میگم! من میگم بیایم جنگل زدایی نکنیم نمیخوایم بیابان زدایی بشه! ولله به خدا
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین