پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۲۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۲
مدیر روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور گفت: یارانه معوقه ماه های آذر، دی و بهمن ماه مراکز توانبخشی معلولان ذهنی و جسمی و نیز مراکز نگهداری سالمندان پرداخت شد.

شعارسال: مهدی میرشاه ولد افزود: ماهانه 70 میلیارد تومان یارانه پرداختی به این مراکز به تعویق افتاده بود اما اکنون در مجموع 210 میلیارد تومان به این مراکز پرداخت شد.

وی خاطرنشان کرد: یارانه اسفند ماه این مراکز نیز تا پایان اسفندماه جاری پرداخت خواهد شد.

وی یادآور شد: علت به تعویق افتادن این یارانه ها به این دلیل بود که خزانه اعتبارات تخصیصی لازم را نداشت که با پیگیری های انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور و محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه این مشکل برطرف شد.

به گفته میرشاه ولد، 120 هزار فرد دارای معلولیت ،سالمندی یا بیماری مزمن روانی در این مراکز به صورت روزانه یا شبانه روزی ، نگهداری می شوند.

هر ماه حدود 40 تا 80 میلیارد تومان یارانه به دو هزار مرکز بهزیستی پرداخت می شود.

گفتنی است چندی پیش مسئولان سازمان بهزیستی کشور اعلام کردند که مراکز توانبخشی معلولان ذهنی و جسمی و نیز مراکز نگهداری سالمندان به دلیل پرداخت نشدن یارانه ها در وضعیت بحرانی هستند و در معرض ورشکستگی قرار دارند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 14اسفند1396، کدخبر: 82852135: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
0
0
اخه چطوری میتونن برای این همه جا هزینه اضافی داشته باشن ولی برای بهزیستی خودمون برای یارانش عقب بمونیم
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
0
0
دیگه این چیزا که برای دولت پول نیست! از هزینه های اضافیش بزنه همه چی درست میشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین