پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۳۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به لزوم توجه جدی به آموزش مهارت‌های زندگی گفت: معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به دنبال نهادینه کردن رویکرد «گفت‌وگوی ملی خانواده» است تا زمینه ارتباط بیشتر نسل‌های مختلف با هم فراهم شود.

شعارسال:معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به لزوم توجه جدی به آموزش مهارت‌های زندگی گفت: معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به دنبال نهادینه کردن رویکرد «گفت‌وگوی ملی خانواده» است تا زمینه ارتباط بیشتر نسل‌های مختلف با هم فراهم شود.

ابتکار در همایش «روز جهانی زن» که با حضور استاندار قزوین در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به تقارن روز جهانی زن با میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر و زن در سال جاری اظهار کرد: این تقارن فرصت خوبی برای بررسی جایگاه بانوان در داخل و عرصه بین‌الملل ایجاد می‌کند.

وی افزود: بعد از انقلاب اسلامی امید به زندگی در میان بانوان ۲۵ سال اضافه‌شده که نشان از فعالیت‌های خوبی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه بانوان انجام‌شده است.

معاون امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری تصریح کرد: یکی از آسیب‌هایی که در جامعه وجود دارد عدم آموزش مهارت‌های زندگی است که در هیچ دوره‌ای از مدارس تا دانشگاه‌ها مورد آموزش جدی قرار نگرفته و همین امر موجب آسیب‌های بسیار شده است.

این مسئول یادآور شد: اگر مهارت‌های زندگی جدی گرفته نشود به شاکله اجتماعی و نهاد خانواده ضربه خواهد زد از این‌ رو در معاونت امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری به دنبال نهادینه کردن رویکرد «گفت‌وگوی ملی خانواده» هستیم تا زمینه ارتباط بیشتر نسل‌های مختلف با هم فراهم شود.

وی اضافه کرد: شاخص‌های مشارکت سیاسی بانوان هنوز با نقطه مطلوب فاصله بسیار دارد و امیدواریم در ادوار مختلف آینده امکان مشارکت سیاسی بانوان در سطوح مختلف مدیریتی گسترش یابد.

ابتکار عنوان کرد: در دوره کنونی ابلاغ مصوبه‌ای توسط دولت مورد تأکید جدی قرار گرفت که طی آن ۳۰ درصد بانوان در سطوح مختلف مدیریتی به‌کارگیری شوند.

وی بیان کرد: باید خلاءهای موجود در حوزه بانوان بررسی و موردتوجه قرار گیرد تا قوانین متناسب با آن برای پر کردن این خلاءها به تصویب و راهگشای شاخص‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه باشد.

این مسئول با اشاره به پیگیری دو طرح اشتغال فراگیر و اشتغال پایدار توسط دولت گفت: فرصت‌هایی که از طریق این طرح‌ها ایجاد می‌شود این امکان را به بانوان توانمند و کارآفرین می‌دهد تا ورود جدی داشته باشند.

معاون امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین شاخص‌های انقلاب اسلامی اعتلای جایگاه بانوان و توجه به پیشرفت فعالیت‌های اجتماعی بود که بیش از همیشه موردتوجه و تأکید قرار گرفت.

بازدید از چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های زنان استان قزوین ، مرکز خانه امن، مرکز توانبخشی، مرکز توانبخشی و نگهداری معلولان کم‌توان ذهنی کمتر و بالاتر از ۱۴ سال که تحت پوشش و نظارت سازمان بهزیستی استان هستند، از دیگر برنامه‌های ابتکار در سفر به استان قزوین بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته ازخبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار 14 اسفند 96، کدخبر: 96121407559، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
0
0
این نتیجه مدیریت های صحیحی و جهادی مسئولان ما در چند سال گذشته است ، و همچنین نشانه ارتقا سطح فرهنگ زندگی مردم
ا.ح75
ناشناس
United States of America
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
0
0
والا نمیدونم این اطلاعات رو از کجا در میارید و امار میگیرید من که توی اجتماع هستم خیلی از این اثار افزایش امید چیزی نمیبینم
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین