پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۴۹۷
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
رییس و نایب‌ رییس هیات کشتی استان اصفهان از سمت‌های خود رسما کناره‌گیری کردند.

شعار سال: رییس و نایب‌رییس هیأت کشتی استان اصفهان از سمت‌های خود کناره‌گیری کردند. محمد مجیری، رییس هیأت کشتی استان اصفهان و ایرج حیدری، نایب رییس هیأت کشتی استان اصفهان پس از استعفای رییس فدراسیون کشتی و چند تن از دیگر اعضای فدراسیون استعفای خود را رسما اعلام کردند.

بیانیه هیات کشتی اصفهان به شرح زیر است:

به نام خدا
باسلام واحترام
...
و از آن زمان که باحسن اعتمادخانواده معزز و بزرگ کشتی اصفهان افتخار همکاری وخدمت آن هم درکنار پهلوان دکتر رسول خادم و بزرگان فدراسیون کشتی کشور عزیزمان نصیب ما شد سه سال واندی می گذرد؛ یادآوری لحظه به لحظه آن خاطره انگیز و لذت بخش است؛ تلاش صادقانه و شبانه روزی توام باهمدلی که سراسر حکایت از وظیفه شناسی و خلوص دوستانی بزرگوار و سختکوش و کم توقع و متعهد در کشتی داشت.
روزگاری که گذشت احساس وظیفه بر بودن بود و اکنون که احساس وظیفه بر جای خود را به دیگران سپردن است؛ خداحافظی تقدیم حضورتان، صمیمانه سپاسگزار تمامی تلاش های زحمت کشان وتقاضای پذیرش عذر قصور در انجام وظیفه،ازخداوند متعال سربلندی و موفقیت خانواده بزرگ کشتی راخواستاریم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 14 اسفند 96، کد مطلب: 96121407689: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین