پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۶۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۳
آثار تاریخی فرهنگهای جهان نظیر مصر، بین‌النهرین، فرانسه، ایتالیا، هلند، یونان، روم و ایران،به همراه ۱۸ تابلوی عکس عباس کیارستمی در قالب لوور در تهران؛ ۴ ماه مهمان ایرانی‌ها است، در کلیپ پیش‌روی می‌توانید در ۵ دقیقه این موزه بین‌المللی را بازدید کنید.

شعارسال: نمایشگاه موزه لوور در تهران شامل 56 اثر از 8 بخش موزه لوور فرانسه است، این موزه از 14 اسفند برپا و تا 18 خرداد 97 پابرجا خواهد بود، آثار این نمایشگاه برگرفته از فرهنگ‌های مختلف جهان از جمله فرهنگ مصر در ادوار مختلف، بین‌النهرین، فرانسه، ایتالیا، هلند، یونان، روم و دو اثر تاریخی از ایران را شامل می‌شود.

در نمایشگاه لوور در تهران آثار بیشتری از فرهنگ مصر را مشاهده خواهید کرد، زیرا این نمایشگاه به نوعی نمایش تاریخ لوور در گذر تاریخ است که در این گذر تاریخی در چند نوبت؛ آثار کشف شده مصر به این موزه مهم جهان انتقال یافته است.

مقارن شدن نمایشگاه لوور تهران با فرارسیدن نوروز نیز فرصت مناسبی برای بازدید می‌دهد که «جبرئیل نوکنده» مدیر موزه ملی ایران نیز با تایید این مسئله عنوان می‌کند که از دلایل مهم برگزاری این نمایشگاه در این تاریخ به این دلیل بود که در ایام نوروز بازدید از موزه ملی نیز 5 برابر می‌شود، و نوروز امسال می‌تواند اتفاق متفاوتی را در تهران رقم بزنیم.


گفتنی است، نمایشگاه "لوور در تهران" منتخبی از آثار موجود در سالن‌های اصلی موزه لوور است که در پی تبادلات فرهنگی بین ایران و فرانسه و با حمایت مالی بانک آینده از 14 اسفند 1396 تا 18 خرداد 1397 در تهران، موزه ملی ایران برپا خواهد بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 16 اسفند 1396، کدخبر: 1674259، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
0
0
این کار میتونه در زمینه توسعه گردشگری موزه ها در ایران بسیار موثر باشه از طرفی نام ایران هم در میان کشور های جهان بیشتر شنیده میشه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین