پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۲۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۷
مدیر موزه ملی ایران به تشریح بازدید از موزه لوور در تهران پرداخت و گفت: در دوره جدید شاهد حضور آثار تاریخی و مهم جهان در ایران خواهیم بود.

شعارسال: جبرئیل نوکند در نشست خبری بازگشایی موزه لوور در تهران با تشریح برگزاری این موزه در ایران اظهار داشت: همیشه برای مردم ما سوال بود چرا باید آثار تاریخی کشورمان در دنیا به نمایش گذاشته شود ولی هم اکنون شاهد نمایش آثار تاریخی و فرهنگی دیگر کشورهای دنیا در ایران هستیم.

وی با بیان اینکه بلیط موزه لوور در تهران برای ایرانی ها و گردشگران خارجی به مبلغ 5 هزار تومان است، ادامه داد: موزه ملی ایران تاکنون و به صورت مشترک چند موزه برگرفته آثار تاریخی و فرهنگی کره و ارمنستان را داشتیم و حال برگزاری نمایشگاه لوور اوج فعالیت های موزه ملی ایران تلقی می‌شود.

همچنین ژاک لوک مارتینز - مدیر موزه لوور نیز در این نشست خبری با اشاره به ساخت موزه ملی توسط یک معمار فرانسوی به آثار تاریخی مهم ایران از جمله هخامنشیان پرداخت و گفت: لوور در واقع یک قصر پادشاهی است و برگزاری نخستین نمایشگاه موزه لوور در تهران شامل تنوعی از آثار لوور در ایران است.

وی ادامه داد: البته قرار نبود هنر ایرانی در تهران معرفی شود بلکه هنر و فرهنگ کشورهای دیگر دنیا از جمله نقاشی و دیگر آثار دنیا را به نمایش بگذاریم.

مارتینز با بیان اینکه ویژگی نمایشگاه لوور در تهران تلفیق آثار باستانی و معاصر است، تصریح کرد: موزه لوور در تهران آثاری از روم، مصر و بین النهرین و آثار سلطنتی فرانسه نیز به نمایش گذاشته شده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت جهان نیوز، تاریخ انتشار: 14اسفند1396، کدخبر: 596406: www.jahannews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
0
0
برگذاری یک رویداد فرهنگی با برترین موزه جهان یعنی اوج پیشرفت موزه ملی ایران ، به امیدو اون روز که این موزه به جهانیان بیشتر از این شناخته بشه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین