پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۳۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۴
مدیرکل امور موزه‌های کشور گفت: در طول ایام نوروز ۹۷ بیش از هفت میلیون و ۸۲۵ هزار نفر از موزه‌های کشور و محوطه‌هایی که برای بازدید از آنها بلیت فروخته می‌شود، دیدن کردند.
شعارسال: مدیرکل امور موزه‌های کشور گفت: در طول ایام نوروز ۹۷ بیش از هفت میلیون و ۸۲۵ هزار نفر از موزه‌های کشور و محوطه‌هایی که برای بازدید از آنها بلیت فروخته می‌شود، دیدن کردند.

محمدرضا کارگر مدیرکل امور موزه‌های کشور گفت: این آمار در مقایسه با آمار بازدیدکنندگان از موزه‌ها در سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است. مقام اول را نیز در کشور از نظر تعداد بازدیدکنندگان استان فارس داشته است. تهران نیز با احتساب میزان بازدید از کاخ موزه‌ها و موزه ملی ایران و استان اصفهان نیز بیشترین بازدیدکنندگان از موزه‌ها را داشته‌اند.

کارگر بیان کرد: پربیننده‌ترین نمایشگاه نوروز امسال، نمایشگاه آثار تاریخی لوور در موزه ملی ایران بود که در یک روز ۱۵ هزار و ۶۰۰ نفر از آن بازدید کردند و رکورددار بازدید از نمایشگاه شده بود.

وی ادامه داد: آمار اعلام شده براساس فروش بلیت در ایام نوروز بوده است بلیت موزه‌ها از ۵ هزار تومان برای نمایشگاه لوور تا دو هزار و ۵۰۰ تومان در نظر گرفته شده بود.

مدیرکل امور موزه‌های کشور در عین حال تأکید کرد: هنوز سرجمع درآمد حاصل از فروش بلیت‌ها به دست نیامده اما این درآمد به حساب خزانه دولت واریز می‌شود و سپس بخشی از آن دوباره به هر موزه برمی‌گردد. در سال‌های گذشته برخی از موزه‌ها با خزانه تسویه کرده‌اند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری تحلیلی شفاف ، تاریخ انتشار: 18 فروردین 1397 ، کدخبر: 456549 ، www.shafaf.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
0
0
مزوه های ایران دوباره جان تازه ای گرفته اند و رونق بسیاری در حوزه های فرهنگی در کشور دیده میشود
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
0
0
موزه های ایران فقط در ایام نوروز نباید بازدید های زیادی داشه بشند ؛ بهتر است فضای فرهنگ و هنر کشور را به گونه ی به وجود بیاوریم تا این ها در همه ایام سال پر بیننده باشند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین