پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۴۸۱۱
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
یک مقام مسئول گفت: با افزایش تقاضا در ایام پایانی سال، قیمت ماهی با نوسان سه تا پنج درصدی قیمت در بازار روبرو خواهد شد.

شعار سال: ارسلان قاسمی مدیرعامل اتحادیه تکثیر، پرورش و صادرات آبزیان با اشاره به اینکه محدودیتی در عرضه ماهی شب عید وجود ندارد، اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی تولیدکنندگان، به میزان تقاضا در بازار شب عید، عرضه افزایش می یابد.

به گفته وی؛ با توجه به وضعیت مناسب تولید، محدودیتی برای عرضه و مصرف داخلی در ایام پایانی سال وجود ندارد.

قاسمی قیمت ماهی در بازار شب عید را پیش بینی کرد و افزود: طبق روال همه ساله با افزایش تقاضا در ایام پایانی سال ، قیمت ماهی با نوسان سه تا پنج درصدی قیمت در بازار روبرو خواهد شد ، در حالیکه کمبود نظارت دستگاه های مسئول و سودجویی دلالان می تواند به زیان مصرف کننده و تولید کننده تمام شود.

مدیرعامل اتحادیه تکثیر و پرورش با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه ماهی شب عید در بازار وجود ندارد، بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، قیمت ماهی در خرده فروشی های سطح شهر ناشی از سیستم دلالی حاکم بر این بخش با روند افزایشی در بازار روبروست که این امر نگرانی هایی به وجود آورده است، چرا که چوب سودجویی دلالان را تولیدکنندگان می خورند.

وی در خاتمه تصریح کرد: با وجود آنکه سازمان شیلات معتقد است عرضه مستقیم محصول در میادین میوه و تره بار بر کنترل قیمت در بازار تاثیر بسزایی دارد، اما هم اکنون غرفه های میادین میوه و تره بار قانونی و شبه قانونی در اختیار دلالان است که با این وجود تاثیر چندانی نخواهد داشت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 16 اسفند 96، کد مطلب: 6461821، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین