پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۴۸۵
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰
با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، بازار ایلام هم رونق خاصی پیدا کرده البته فعالیت کسبه هم زیر ذره بین نظارت بازرسان تعزیرات حکومتی است.

شعارسال:با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، بازار ایلام هم رونق خاصی پیدا کرده البته فعالیت کسبه هم زیر ذره بین نظارت بازرسان تعزیرات حکومتی است.

این روزها اگر سری به بازار بزنید ترافیک، شلوغی، خرید و همه و همه نوید آغا ز سال نو را می دهد، هر کجا که نگاه می کنید همه به گونه ای در حال خرید کردن و نو شدن هستند.

با همه این ها تیک تاک ساعت آغاز نوید سال جدید را نوید می دهد ما هم امیدواریم که سال ۹۷ سال خوبی برای همه ایرانی ها باشد.

چتر تعزیرات حکومتی بر بازار شهرستان بدره، بازرسان با حضور در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، پوشاک، مواد لبنی و پروتیینئ بر قیمت و کیفیت اجناس نظارت می کنند.

چتر تعزیرات برای نظارت بر قیمت ها

مهدی نظری از شهروندان شهرستان بدره در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طرح نظارتی تعزیرات حکومتی بر بازار اجناس طرح بسیار خوبی است که نظارت بر اجناس باعث می شود که قیمت ها متعادل باشند.محمد

جواد زینی وند مسئول تعزیرات حکومتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در این مدت اگر تخلفی مشاهده شد از طریق دستگاه های ناظر به تعزیرات حکومتی ارسال می شود.

وی افزود: تعزیرات حکومتی نیز در این راستا مطابق قوانین موضوعه در اسرع وقت نسبت به صدور حکم و اجرای آن اقدام خواهد کرد.

توزیع میوه برای تنظیم بازار

بشیر عموزاده مدیر صنعت معدن و تجارت بدره در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اداره صنعت و معدن شهرستان بدره نیز برای تنظیم بازار شب عید مواد خوراکی و میوه در نقاط شهری و روستایی شهرستان توزیع کرده است.

وی افزود: در راستای تنظیم بازار ۸ تن برنج، ۲ تن تخم مرغ و ۱۰ تن میوه به بازار در شب عید توزیع خواهد شد.

طرح نظارتی و کنترل بازار تا ۱۵ فروردین سال ۹۷ ادامه داشته و مردم می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت ایلام کهن ، تاریخ انتشار 25اسفند 96، کدخبر: 2992 ، www.ilamekohan.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین