پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۰۷۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۰
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی از قول ستاد تنظیم بازار برای عدم مشکل و کمبود در بازار شب عید خبر داد.

شعارسال : علی اکبری با اشاره به بازار شب عید، اظهارداشت: اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس در خصوص تنظیم بازار شب عید چندین جلسه با مسئولان ستاد تنظیم بازار برگزار کردند و در آن نشست ها بحث های متعددی داشتیم.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسئولان مربوطه قول دادند که با توجه به تولید و ذخیره سازی کالاهای مورد نیاز، مشکلی از نظر کمبود کالا در شب عید نخواهیم داشت.

نماینده مردم شیراز در مجلس دهم شورای اسلامی تاکید کرد: مسئولان ستاد تنظیم بازار این امیدواری را داده است که امسال مشکلی از بابت کمبود کالا پیش نخواهد آمد.

اکبری در ادامه، با اشاره به اینکه اخیرا به دلیلی آنفولانزا مرغی، نگرانی در زمینه تامین مرغ وجوددارد، اظهار داشت: با آنفولانزای اخیر چندین میلیون مرغ در سراسر کشور معدوم شد این اتفاق تنها خاص کشور ما نبود بلکه کشورهای دیگر نیز مجبور به این کار شدند.

وی گفت: از سوی دیگر با نفوذ واسطه ها نیز با کمبود مرغ در بازار مواجه هستین اما انتظار می رود که اتحادیه ها و تعاونی ها بااحساس مسئولیت بیشتر در این عرضه حاضر و برای حفظ منافع خود گامی بردارند.

عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با این حساب کمبودی در شب عید نخواهیم داشت و افزایش قیمت ها به صورت متعارف صورت می گیرد، البته تاکید شده است که قیمت بازار تعاونی ها و فروشگاه های خاص تثبیت شده باشد./

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار: 26 بهمن 1396، کدخبر: 370416، www.icana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
0
0
برای کنترل بازار باید از هجوم همگان برای خرید در شب عید جلوگیری کرد ، یعنی باید شرایطی را فراهم کنیم تا این افزایش قیمت به طور شدیدی نباشد و مانع از اختلال در بازار میوه و تره بار بشود
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
0
0
امیدوارم که متعارف مسئولین با متعارفما زیاد فرقی نکنه و مردم از پس خرجای خودشون بربیان
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین