پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 08
کد خبر: ۱۱۴۹۹۴
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
استاندار تهران گفت: برخی معتادان متجاهر قبل از غربالگری نیازمند درمان هستند که در این زمینه ضرورت همکاری دانشگاه های علوم پزشکی احساس می شود.

شعار سال: محمدحسین مقیمی پیش از ظهر سه شنبه در یازدهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران، که باحضور هادی نژاد معاون مقابله، عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور و جمعی دیگر از مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد، با اشاره به ضرورت همکاری دانشگاه های علوم پزشکی در پذیرش و درمان معتادان متجاهر دارای بیماری های صعب العلاج گفت: برخی از مددجویان که ساماندهی می شوند دارای بیماری های خاصی هستند که پس از شناسایی درمرحله غربالگری و پیش از انجام اقدامات ساماندهی نیازمند درمان هستند.

وی افزود: لازم است یک نماینده از دانشگاه های علوم پزشکی در مراکز غربالگری معتادان متجاهر برای شناسایی بیماران وانتقال مددجویان به مراکز درمانی مستقر باشد.

استاندار تهران در پایان از اقدامات دستگاه ها به ویژه نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر در استان تهران تقدیر کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت تهران رویداد، تاریخ 15 اسفند 96، کد مطلب: 4245070: www.tehranruydad.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین