پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۷۹۳
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
استاندارالبرز، گفت: در آستانه سال جدید، نیاز است که چهره شهر عاری از آسیب های اجتماعی باشد.

شعار سال: محمدعلی نجفی امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، اظهارداشت: بخش غربالگری در استان که پیش تر به تاخیر افتاده بود با پیگیری های انجام شده راه اندازی شده است .

وی با تاکید بر تسریع در تکمیل مرکز ماده 16 در استان نیز افزود: در خصوص ماده 16 نیز بسیاری از راهکارهایی که در استان تهران انجام شده در البرز نیز قابلیت اجرایی شدن خواهد داشت.

استاندارالبرز گفت: دغدغه همیشگی استان است که معتادان متجاهر در فضاهای سبز و امکان محل رجوع مردم حضور نداشته باشند به ویژه اینکه در آستانه نوروز قرار داریم و شهروندان نیازمند فضاهایی مناسب فراغت هستند.

وی افزود: بخش خصوصی نیز بسیار تمایل به سرمایه گذاری درزمینه ایجاد مراکز نگهداری معتادان دارند که در طولانی مدت نیز باید این امر صورت گیرد.

نجفی گفت: همه با هم باید نسبت به راه اندازی مرکز نگهداری معتادان در استان اقدام کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار 30بهمن96، کدمطلب:595697، www.ilnanews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین