پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۸۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
استاندار البرز با بیان اینکه دولت در توزیع و تولید اقلام شرکت نکند و بیشتر جنبه نظارتی دارد، گفت: توزیع محصولات شب عید نیز باید به بخش خصوصی اعتماد شود.

شعار سالمحمدعلی نجفی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان البرز که صبح امروز در سالن جلسات استانداری البرز برگزار شد، با تاکید بر اینکه کارها باید به بخش خصوصی واگذار شود اظهار داشت: در توزیع محصولات شب عید نیز باید به بخش خصوصی اعتماد کامل شود.

استاندار البرز با بیان اینکه 23 درصد گردش نقدینگی در چند ماه اخیر استان البرز است، افزود: پول در جریان است که باید دولت‌ کاری کند که بخش خصوصی آن را سرمایه گذاری انجام دهد و شرایط شب عید امسال نیز بسیار حساس است و رئیس جمهور نیز بر رفاه مردم در شب عید تاکید دارد.

نجفی ادامه داد: مدیران ستاد تنظیم بازار، فرمانداران استان البرز در ایام عید حق خروج از حوزه کاری خود را ندارند و باید در توزیع اقلام ضروری مردم کار جدی و دقیق انجام شود.

وی با بیان اینکه دولت نباید در توزیع و تولید اقلام شرکت کند و بیشتر نظارت داشته باشد، عنوان کرد: موضوع توزیع آرد در نانوایی‌ها بسیار حائز اهمیت است و موضوع سوخت نیز در استان البرز به دلیل اینکه گذرگاه عبوری کشور است مهم است و باید تامین شود.

استاندار البرز با تاکید بر اینکه اصناف، فروشگاه‌ها و میادین میوه و تره و بار باید در این موضوع فعال شوند، خاطر نشان کرد: علیرغم اینکه دولت در طرح تحول سلامت کمک‌های زیادی را انجام داد ولی مشکلات در بیمارستان‌ها وجود دارد که باید در البرز این موضوع در روزهای منتهی به پایان سال مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه جلسه مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با اشاره به اینکه برخی نمایشگاه‌های غیر مجاز برپا می‌شود که نظارتی بر قیمت‌گذاری ندارند، اضافه کرد: بعضی از فروشگاه‌ها در بازار نیز بازار را بهم می‌ریزند که باید بر اساس نرخ قانونی اقلام توزیع کنند.

فرماندار ساوجبلاغ نیز در جلسه تنظیم بازار بر توزیع و تامین آرد برای نانوایی‌ها در ایام شب عید و مواقع بحرانی و برف تاکید کرد که مشکلی از این بابت به وجود نیاید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 26بهمن 96، کدمطلب:1657471، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
0
0
خب خداروشکر که داریم به سمت اعتماد به بخش خصوصی میریم...باید این کارا بشه تا بین مسئولین جا بیفته این حرکت
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین