پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۲۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۳
سخنگوی پلیس لندن اعلام کرد که چهار نفر بعد از بالا رفتن از بالکن طبقه اول سفارت ایران در لندن در روز جمعه (دیروز)، دستگیر شدند.

شعارسال: سخنگوی پلیس انگلیس تأیید کرد که چهار نفر از متعرضان به سفارت ایران در لندن دستگیر شده‌اند و کسی در این حادثه آسیبی ندیده است.

سخنگوی پلیس لندن اعلام کرد که چهار نفر بعد از بالا رفتن از بالکن طبقه اول سفارت ایران در لندن در روز جمعه (دیروز)، دستگیر شدند.

بنا به گزارش خبرگزاری رویترز، این چهار نفر به ظن وارد کردن خسارت و ورود غیرقانونی به یک مکان دیپلماتیک دستگیر شده‌اند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که هیچ کس در حین حمله متعرضان به سفارت ایران در لندن آسیب ندیده است و متعرضان بعد از حدود سه ساعت، خودشان از ساختمان خارج شدند.

پیش از آن، «بهرام قاسمی» سخنگوی وزارت خارجه ایران، از دستگیری متعرضان به سفارت ایران در لندن توسط پلیس انگلیس خبر داده بود.

«حمید بعیدی‌نژاد» سفیر ایران در لندن پیشتر در یک پیام توییتری در خصوص این حادثه، با اشاره به دستگیری این چهار نفر نوشت: «چهار متعرض توسط پلیس دستگیر و با ماشین به ایستگاه پلیس برده شدند. ولی هنوز از احتمال حضور افراد دیگری از این فرقه در اطراف سفارت اطمینان وجود ندارد».

شب گذشته، چهار هوادار یک فرقه تندروی مقیم انگلستان به سفارت ایران در لندن تعرض کرده و با ورود به بالکن سفارت جمهوری اسلامی ایران به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران اهانت کردند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت تحلیلی خبری عصرایران ، تاریخ انتشار: 19 اسفند 1396 ، کدخبر: 597831 ، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
0
هواداران آیت الله شیرازی بودن اینها ؛ یکی از مراجع شیعه مخالف حکومت ایران
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین