پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۲۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۴
پوشیدن یونیفورم های نظامی، تأسیس یک شهرک و برگزاری رژه در مناسبت های مذهبی، و بیان اینکه هدف از ساخت چنین دهکده ای، فتح یک کشور خارجی (عربستان) است – ولو در شعار - ، و توسعه روزافزون آن در شهر لندن، جالب توجه است.

شعارسال: یاسر الحبیب در میان اعضای گروهش هیئت خدام المهدی که به سفارت ایران در لندن حمله کردند در حال نصب پرچم گروه در شهرک فدک الصغری در لندن.

سید رضا قزوینی(الغرابی) روزنامه نگار و تحلیلگر عراقی مقیم ایران در کانال تلگرامی خود نوشت: شهرک #فدک الصغری، منطقه ای خوش آب و هوا و سرسبز در شهر لندن است که توسط شیخ #یاسر_الحبیب داماد سید مجتبی #شیرازی، برادر سید صادق شیرازی در لندن خریداری شده است.

این شهرک پس از آماده سازی و ساخت یک مسجد در داخل آن درسال 1391 افتتاح شد و پرچم گروه یاسر الحبیب یعنی " هيئة خدام المهدي " در یکی از تپه های آن و طی مراسمی که اعضای این گروه یونیفورم های سبز نظامی بر تن کرده بودند برافراشته شد.

نمازهای عمومی این گروه در این شهرک برگزار می شود. یک حوزه علمیه و مدرسه نیز در آن ساخته شده است. به گفته یاسر الحبیب قرار است این شهرک پس از خرید زمین های اطراف به یک دهکده اسلامی شیعی تبدیل شود و ساکنان انگلیسی نیز به تشیع هدایت شوند.

هدف از تأسیس این شهرک:

یاسر الحبیب در مراسم افتتاح این شهرک هدف از تأسیس آن را اینگونه بیان کرده است:

هدف ما از [فعالیت در] این زمین، مقدمه چینی برای فتح سرزمین اسلامی به خصوص مکه و مدینه و سرزمین فدک است.

پ.ن:

پوشیدن یونیفورم های نظامی، تأسیس یک شهرک و برگزاری رژه در مناسبت های مذهبی، و بیان اینکه هدف از ساخت چنین دهکده ای، فتح یک کشور خارجی (عربستان) است – ولو در شعار - ، و توسعه روزافزون آن در شهر لندن، جالب توجه است.

آخرین اقدام این گروه اشغال بخشی از سفارت ایران در لندن توسط چهار نفر از عناصر این آن، یک روز پس از سخنرانی تحریک آمیز 55 دقیقه ای روز پنجشنبه یاسر الحبیب بوده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری فردا ، تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند 1396 ، کدخبر: 792044 ، www.fardanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
0
این ها وحشی هایی هستند که چندان تفاوتی با عربستانی ها و تروریست های داعش ندارند ؛ تنها تفاوت آن ها این است که اینان نام خود را شیعه گذاشته اند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین