پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۲۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۴
توهین‌های صریح سید حسین شیرازی به ولایت فقیه، نشان داد آن‌چه به عنوان تندروی‌های بعضی طرفداران جریان شیرازی مطرح می‌شده، در واقع متن و دیالوگ رسمی بیت آیت الله سیدصادق شیرازی بوده است.

شعارسال: روز گذشته گروهی وابسته به هیئت انگلیسی خدام المهدی با یورش به سفارت کشورمان در لندن با توهین به پرچم جمهوری‌اسلامی آن را پایین آورده و پرچم خدام المهدی را نصب نمودند. اعضای این فرقه در حالیکه تصاویر سیدصادق شیرازی و سیدحسین شیرازی را به همراه داشتند با شعار علیه مقامات کشورمان به توهین به مقدسات اهل سنت پرداختند.

این اقدام که همزمان با سفر بن سلمان به انگلیس صورت گرفت به صورت زنده از شبکه‌های فدک و.. وابسته به تشیع انگلیسی به صورت زنده پخش گردید.

این اقدامات به دنبال بازداشت سید حسین شیرازی یکی از روحانیون اصلی جریان تشیع انگلیسی در هفته گذشته رخ داد. پس از بی اعتنایی چند باره سید حسین شیرازی به احضار قانونی مراجع قضائی، این مراجع اقدام به جلب وی در خیابان چهارمردان قم کردند.

سید حسین شیرازی در حالی که از حداقل صلاحیت‌های لازم برخوردار است، با استفاده از امکانات تهیه شده توسط، انگلیس و سعودی ها، به دنبال مرجعیت موروثی است

ادای دین یاسر الخبیث حبیب به سیدحسین شیرازی

حجت‌الاسلام مهدی مسائلی درباره جریانات دیروز نوشت:

رفتارهای فرقه‌گرایانه یاسر حبیب در سال‌های اخیر موجب شده تا حتی عده‌ای از طرفداران خاندان شیرازی نسبت به او اعتراض کرده و رفتارهای او را مذمت کنند.

یاسر حبیب نیز در لندن کوچک‌ترین انتقاد نسبت به خویش را برنتابیده و بسیاری از این افراد را به خیانت و نفاق متهم نموده است. هرچند این افراد در بسیاری از رفتارهای مذهبی با او اشتراک نظر دارند.

بر این اساس طرفداران یاسرحبیب بعضی از وکلای آیت الله سید صادق شیرازی همچون شیخ حسين اميری و شیخ مهتدی بحراني را به خاطر تأیید نظام جمهوری اسلامی به خیانت و نفاق متهم می‌کنند، اگرچه این افراد از نزدیکان بیت شیرازی به حساب آمده و در بسیاری از سیاست‌های مذهبی این جریان، همچون ترویج قمه‌زنی، تلاش فراوانی کرده‌اند. اما با این حال، تأیید نظام جمهوری اسلامی خط قرمز یاسر حبیب به حساب می‌آید.

در این گیرودار، سخنان سید حسین شیرازی در توهین به ولایت فقیه به نوعی تأیید مواضع یاسرحبیب به شمار آمده و طرفداران وی را بسیار خشنود نمود. آن‌گونه در گزارش خبری شبکه فدک از صحبت‌های سید حسین شیرازی، این سخنان ردی بر «وكلاء الخيبة» (وکلای گمراه) اعلام شد.

به دیگر سخن، توهین‌های صریح سید حسین شیرازی به ولایت فقیه، نشان داد آن‌چه به عنوان تندروی‌های بعضی طرفداران جریان شیرازی مطرح می‌شده، در واقع متن و دیالوگ رسمی بیت آیت الله سیدصادق شیرازی بوده است.

حال به نظر می رسد حمله طرفداران وی به سفارت ایران در لندن، آن هم با پرچم هیأت رسمی شبکه فدک یعنی خدام‌المهدی و حضور عوامل رسانه‌ای آن، نوعی ادای دینِ یاسرحبیب به سید حسین شیرازی بوده است.

در این شرایط بهترین فرصت است تا دستگاه دیپلماسی ایران، دولت انگلیس را مجبور به ممنوعیت ادامه فعالیت این فتنه‌گران مذهبی در انگلیس کند.

یاسرالحبیب کیست؟

جوان متولد ۱۹۷۷ میلادی (1355شمسی) و فارغ‌­التّحصیل رشته علوم سیاسی از دانشگاه کویت، فقط بیست و پنج سال داشت و تنها سه سال از از راه‌­اندازی «هیئت خدّام‌المهدی» در کویت می­‌گذشت که تندروی­‌هایش، دولت کویت را مجبور کرد هیئت را پلمپ و او را روانه زندان کند.

اما این جوان جسور چشم انگلیسی‌ها را گرفته بود؛ پس سریع به سوژه مورد نظر سازمان‌های حقوق بشری انگلیس و آمریکا تبدیل شد. با این حمایت‌ها شیخ جوان که به ده سال حبس محکوم شده بود پس از ۳ ماه از زندان کویت آزاد و پناهندگی بریتانیا گرفت و عازم شمال این کشور شد. روزنامه‌­ای با نام shianewspaper منتشر و حوزه علمیه «امامین عسکریین» را در لندن به راه انداخت. سپس شبکه ماهواره‌­ای «فدک» را با حمایت انگلیسی­‌ها تأسیس کرد.

رمضان المبارک 1431 قمری. شیخ انگلیسی در هفدهم ماه مبارک و در سالروز وفات عایشه همسر پیامبر اکرم(ص) مجلسی در حسینیه خود در لندن تشکیل داد و از فراز منبر جملات رکیک و نسبت‌های وقیحانه‌ای متوجه او کرد.

او پس از ذکر ادلّه­ خویش برای اثبات نفاق و هرزه‌­گی و … درمورد همسر پیامبر اسلام!، سخن خود را با این توصیه استراتژیک! به پایان رسانید که: «جشن ­گرفتن به مناسبت هلاک عایشه، ضرورتی دینی است؛ چه این­که روز هلاکت عایشه، پیروزی اسلامی عظیمی به شمار می­‌رود.» شبکه ماهواره‌­ای "فدک” این جشن و وقایع آن را پخش نمود. ضمن این­که در بالای صفحه­ شبکه نیز شعار "الله اکبر … عایشه فی النّار” برای اوّلین بار در تاریخ شبکه­‌های تلویزیونی قرار داده شد!

توهین به مقدسات اهل سنت و ترویج قمه‌زنی و ...از جمله اقدامات رسانه‌های یاسرالخبیث به عنوان ارگان فرقه شیرازی می‌باشد.

محمد ایمانی: نوبت صیانت از اقتدار بی بدیل جمهوری اسلامی است

محمد ایمانی از فعالان سیاسی و رسانه‌ای در واکنش به تسخیر سفارت ایران در لندن توسط فرقه شیرازی و چراغ سبز دولت انگلیس نوشت:

سفیر ایران در لندن با وحشیگری فرقه انگلیسی شیرازی از خواب بیدار می شود؟ تروریست های اجاره ای با چراغ سبز پلیس و سرویس امنیت داخلی انگلیس، چند ساعت متمادی اقدام به خرابکاری در سفارت ایران کردند. این اقدام خرابکارانه همزمان با سفر ولیعهد عربستان به لندن و دوشیدن وی توسط نخست وزیر انگلیس صورت می گیرد.

پیش از این آقای بعیدی نژاد سفیر ایران در لندن ادعا کرده بود ایران و انگلیس بر سر نحوه حل بحران یمن به توافق رسیده اند اما دو روز بعد، انگلیس قطعنامه ای ضد ایرانی را به شورای امنیت برد. اکنون همین دولت به نحوی دست اوباش فرقه شیرازی را برای حمله به سفارت ایران باز گذاشته که رنگ و بوی آمریت به خود گرفته است.

مشابه همین اتفاق در معرکه گیری های سازمان منافقین در پاریس بارها دیده شده است. سفر وزیرخارجه فرانسه به تهران نیز با اتهام پراکنی همراه بود. هفته گذشته هم آلمانی ها به دکتر ظریف که مهمان رسمی کنفرانس امنیتی مونیخ بود، بر سر ندادن بنزین و اصرار بر علنی کردن ماجرا بی حرمتی کردند.

اگر دولت و وزارت خارجه به این روند گستاخی هماهنگ و سیستماتیک، اعتراض قاطع نشان ندهند، باید شاهد گستاخی های جدید باشیم. اکنون نوبت صیانت از اقتدار بی بدیل جمهوری اسلامی است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری فردا ، تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند 1396 ، کدخبر: 791968 ، www.fardanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
0
0
چطور به سفارت انگلستان در ایران حمله شده بود ایرانی ها پی گیری های کافی رو نکرده بودند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین