پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۷۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۳
قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از برنامه‌ریزی برای تعمیر اساسی و بازسازی ۶ دستگاه حفاری خشکی این شرکت در سال آینده خبر داد و گفت: این تعمیرات در کارگاه بازسازی دستگاه‌ها و تجهیزات حفاری ملی حفاری در اهواز انجام می‎شود.
شعارسال: به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، محمدرضا تاکائدی با اشاره به این‌که این کارگاه اواخر سال ۹۵ فعال شده و بزرگ‌ترین کارگاه بازسازی دستگاه‌های حفاری در کشور محسوب می‌شود، گفت: از زمان آغاز به کار کارگاه تاکنون تعمیرات اساسی و بازسازی هفت دستگاه حفاری با موفقیت انجام شده است.

وی افزود: کارگاه بازسازی دستگاه‌ها و تجهیزات حفاری شرکت ملی حفاری ایران، ظرفیت بازسازی همزمان چهار دستگاه حفاری را دارد و از بخش‌های جوشکاری و سازندگی، سندپلاست و رنگ‌آمیزی، مونتاژ دستگاه و تجهیزات و سیستم انبارداری برخوردار است.

تاکائدی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در رشد و توسعه شرکت و حضور در پروژه‌های بین‌المللی و رقابت با شرکت‌های خارجی، ارتقای سطح کیفی و ضریب ایمنی دستگاه‌های حفاری مطابق با استانداردهای جهانی و رعایت دستور کارهای تعمیرات و نگهداری و استفاده از سامانه‌های نوین در این خصوص است.

قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با بیان این‌که کاهش هزینه‌ها و افزایش سرعت عمل در عملیات حفاری، ضرورت بازسازی دستگاه‌ها و تجهیزات را اجتناب‌ناپذیر می‌‌کند، گفت: ارتقای دکل‌ها به فناوری پیشرفته از اهدافی است که این شرکت در دستور کار دارد.

وی پرورش نیروی انسانی متخصص براساس آخرین فناوری‌ها، بازسازی و نوسازی و به روز کردن دکل‌های حفاری مطابق با خواسته کارفرمایان داخلی و خارجی و تدوین نظام مدیریت دانش در زمینه فناوری‌های مربوط به بازسازی را در رشد و توسعه صنعت حفاری بسیار مهم عنوان کرد.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  شانا ، تاریخ انتشار: 21اسفند 1396، کدخبر: 281846،www.shana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
0
0
ایول شنیدم خیلی وضعیت داغونی داشتن و خیلی زودتر از این ها باید تعمیر میشدن
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین