پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۱۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳
رئیس پلیس کشور از کاهش ۳۰ درصدی وقایع در چهارشنبه پایانی سال خبر داد.

شعارسال:سردار حسین اشتری در حاشیه رزمایش طرح نوروزی 97 با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی نیروی انتظامی برای این طرح اظهار کرد: امسال بیش از نیم میلیون نفر در حوزه‌های امدادی، انتظامی و ترافیکی در طرح نوروزی 97 مشارکت خواهند داشت و این طرح از فردا آغاز و تا پایان فروردین 97 ادامه خواهد داشت.

وی با توصیه به رانندگان برای سفرهای نوروزی از آنها خواست تا با رعایت ضوابط و قوانین و پرهیز از عجله و شتاب سفر ایمنی را برای خود رقم بزنند و با اشاره به آمار سوانح ترافیکی و نقش پررنگ خستگی و خواب‌آلودگی به رانندگان گفت: ما از رانندگان می‌خواهیم تا سفر را از لحظه مبدأ و تا پایان بازگشت خود مدیریت کنند و طول زمان سفر را نیز جزء سفر محسوب کرده و از عجله و شتاب پرهیز کنند، همچنین یکی از عوامل مهم در بروز سوانح ترافیکی عامل انسانی است و امیدواریم رانندگان با آرامش کافی و استراحت لازم سفر کرده و به ازای هر 2 ساعت رانندگی 15 دقیقه استراحت کنند.

سردار اشتری گفت: همچنین در خصوص موضوع امدادرسانی نیز دستگاه‌های مسئول آمادگی لازم را دارند و لازم است تا رانندگان در صورت بروز هر حادثه از عجله و شتاب پرهیز کنند تا خدای نکرده این عجله باعث دوچندان شدن خسارت‌ها نشود.

رئیس پلیس کشور ادامه داد: علاوه بر این موارد در حوزه صنعت خودرو و نقاط حادثه‌خیز جاده‌ها نیز تذکرات لازم را داده‌ایم و نظرات خود را به مسئولان ذیربط اعلام کرده‌ایم که خوشبختانه بخشی از نقاط حادثه‌خیز اصلاح شده است.

وی در پایان در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص حوادث شب چهارشنبه پایانی سال نیز گفت: خوشبختانه امسال شاهد همکاری بیشتر مردم و جوانان در شب چهارشنبه پایانی سال بودیم و آمارهای موجود از کاهش 30 درصدی وقایع در این شب حکایت دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 24اسفند 96، کد خبر: 1680933،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
0
0
این نتیجه فرهنگرسانی های درست صدا و سیما در چندسال اخیر است ؛ بهتره مردم را تشویق به برگذاری برنامه های شادی آور بهتری کنیم تا این گرایش ها به این تفریحات ناسالم در کشور کاهش یابد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین