پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۶۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
استاندار کرمانشاه با بیان این‌که از عملکرد بانک‌های استان در بازسازی مناطق زلزله‌زده گلایه داریم، سرعت بخشیدن به روند پرداخت تسهیلات زلزله‌زدگان را خواستار شد.

شعار سال: هوشنگ بازوند در نشست ستاد بازسازی استان اظهار کرد: مدیران عامل بانک‌های کشور همکاری خوبی در موضوع زلزله داشتند، اما متاسفانه مدیران این بانک‌ها در استان چندان همراه نیستند.

وی با بیان این‌که اختلاف بین آمار عقد قرارداد پرونده‌ها در بانک‌ها با پرداختی آنها بالاست، گفت: بانک‌ها باید سرعت کار را بالا ببرند.

بازوند افزود: مقام معظم رهبری بر سرعت در امر بازسازی مناطق زلزله‌زده تاکید دارند و همه باید در این جهت اقدام کنیم.

بازوند با بیان این‌که زلزله‌زدگان شرایط سختی دارند و نباید تعللی در بازسازی صورت گیرد، پیشنهاد داد، مدیران بانک‌ها یک هفته زیر چادر زندگی کنند تا شرایط آنها را بهتر درک کنند.

استاندار کرمانشاه افزود: البته منکر زحمات بانک‌ها نیستیم، اما چون شرایط ویژه است انتظار سرعت‌عمل بیشتری از بانک‌ها داریم، زیرا خروجی کار رضایت بخش نیست و باید مشخص شود گیر کار کجاست.

در این نشست مقرر شد تا امروز (پنج‌شنبه)تفاهم‌نامه‌ای بین بانک‌ها، فرمانداران، بنیاد مسکن و معاونت عمرانی استانداری تدوین و در آن برنامه‌زمانبندی برای عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات توسط بانک‌ها مشخص و براساس آن عمل شود.

بازوند هم‌چنین با تقدیر از عملکرد نظام مهندسی استان به‌جهت سرعت بخشیدن به کار تهیه نقشه شهرهای زلزله زده، اتمام کار تهیه نقشه تا اوایل اردیبهشت را خواستار شد.

وی هم‌چنین با بیان این‌که صحبت‌هایی در خصوص افزایش قیمت مصالح ساختمانی در مناطق زلزله زده مطرح است، از تعزیرات و سازمان صنعت، معدن و تجارت خواست به این موضوع رسیدگی کنند.

وی هم‌چنین از ستادهای معین خواست به صورت روزانه به فرمانداران گزارش بدهند.

در این نشست گزارشی از وضعیت بازسازی مناطق زلزله‌زده ارائه و اعلام شد، تاکنون ۸۰۳۶ واحد پی‌کنی، ۴۷۲۶ اجرای فوندانسیون اجرا، ۲۹۵۹ اجرای اسکلت اجرا و ۸۲۲ سقف زده شده است.

هم‌چنین اعلام شد تاکنون به ۵۷۹۹ واحد احداثی و ۲۰ هزار و ۹۸۳ واحد تعمیری تسهیلات پرداخت شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 24 اسفند 96، کد مطلب: 96122413577: www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۱
0
0
پس دولت که بازوی اجرایی دستشه داره چیار میکنه؟ففقط بازدید میکنه ؟
خوب بررسی کنه و حل کنه این معضل رو
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
0
0
واقعا حیفه که بانک های ما در یک حکومت اسلامی کارامد نیستن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین