پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۷۸۴
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
حدود هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی تخریبی نوع یک در شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب برای مددجویان کمیته امداد مجددا ساخته می شود که هم اکنون کار ساخت ۸۴۹ واحد با انعقاد قرارداد پیمانکاران آغاز شده است.

شعارسال: حدود هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی تخریبی نوع یک در شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب برای مددجویان کمیته امداد مجددا ساخته می شود که هم اکنون کار ساخت ۸۴۹ واحد با انعقاد قرارداد پیمانکاران آغاز شده است.

حیدر بهرامی، رئیس کمیته امداد شهرستان سرپل ذهاب گفت: حدود هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی تخریب شده مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان نوع یک و حدود ۵۳ منزل مسکونی نیز تخریبی نوع دوم است.

بهرامی با بیان اینکه منازل مسکونی تخریبی نوع یک کاملا ویران شده و در اسرع وقت نیاز به احداث مجدد دارند، افزود: هم اکنون کار ساخت ۸۴۹ واحد مسکونی مددجویی در این شهرستان با انعقاد قرارداد پیمانکاران آغاز شده و ساخت این منازل در مراحل پی ریزی ، دیوار چینی و یا سقف زنی است.

وی با یادآوری اینکه در ۷۴۰ مسکن مددجویی آسیب دیده در شهرستان سرپل ذهاب نیز باید تعمیرات صورت گیرد، عنوان کرد: قرارداد تعمیر ۴۷۹ واحد از این منازل با پیمانکاران منعقد و هم اکنون پیمانکاران در حال انجام تعمیرات کلی و جزیی این منازل هستند.

رئیس کمیته امداد شهرستان سرپل ذهاب با بیان اینکه این نهاد در تمامی مراحل امدادرسانی، تشکیل پرونده و معرفی به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات در کنار خانوارهای مددجو و زلزله زده بوده، تاکید کرد: همچنین کمیته امداد بعد از اتمام مراحل ساخت از سوی بنیاد مسکن، خانوارهای مددجو را تا تکمیل و تجهیز کامل منازل و وسایل ضروری زندگی کمک خواهد کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جوان، تاریخ انتشار: 7 اسفند 1396، کدخبر: 6452480، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین